Najdroższe reklamy ponownie podczas Super Bowl 2018 | Borbis Media

Najdroższe reklamy ponownie podczas Super Bowl 2018

8 luty 2018 | Kategoria: Świat reklamy

Kolejny, 52. finał Super Bowl już za nami! To nie tylko najważniejsza rozgrywka futbolu amerykańskiego, to także doskonałe show z gwiazdami muzyki, zapowiedziami hitów filmowych oraz reklamami, które toczą między sobą bitwę o miano najlepszej, na co wielu wyczekuje z niecierpliwością.

W tym roku sportowe szaleństwo w USA przyciągnęło przed telewizory 111 milionów osób. Tak liczna widownia jest warta miliony, a dokładnie ponad 5 milionów amerykańskich dolarów za 30-sekundową reklamę. Kwota tego rzędu dla światowych marek rezerwujących miejsce w bloku reklamowym na finał amerykańskiego futbolu, który odbył się 4 lutego 2018 r., to żadna przeszkoda, a raczej okazja do zareklamowania się na potężną skalę. Trzeba pamiętać, że zasięg oglądalności jest o wiele większy, bo spoty obserwują również internauci z różnych zakątków świata, więc gra jest warta świeczki.

Dla zainteresowanych:
Mecz między drużynami Philadelphia Eagles z New England Patriots zakończył się wynikiem 41:33.

Wśród reklamodawców nie zabrakło znanych marek, takich jak Pepsi, M&M’s, Pringles, Toyota, Amazon czy Budweiser. Choć na tegoroczne Super Bowl powstało wiele ciekawych produkcji, dziś chcemy się z Wami podzielić naszą subiektywną listą TOP 12.

1. NFL

Ten hit przygotowała sama NFL. Członkowie zespołu New York Giants – Odel Beckham Jr. oraz Eli Manning ćwiczą nad nową formą okazywania radości przy finałowym utworze z filmu “Dirty Dancing”.

2. Pringles

Zobaczcie, jak ekscytujące może być odkrycie łączenia różnych smaków chipsów.

3. Toyota

Marka pokazała, że niemożliwe nie istnieje. W poniższym spocie pokazuje drogę do sukcesu Lauren Woolstencroft, która mimo swej niepełnosprawności, zostaje 8-krotną zdobywczynią złotego medalu w narciarstwie alpejskim podczas igrzysk paraolimpijskich.

4. Doritos Blaze i MTN Dew Ice

Co mogą sprawić pikantne chipsy i orzeźwiający napój? Zobaczcie raperskie popisy Petera Dinklage’a wśród płonących krzeseł oraz Morgana Freemana zmieniającego otoczenie w lód.

5. Tide

Po pierwszych sekundach spotu trudno odgadnąć, o reklamę jakiego produktu chodzi. Jednak już pod koniec wszystko staje się oczywiste – tak pomysłowej reklamy proszku do prania jeszcze nie widzieliśmy!

6. Amazon Alexa

W spocie wystąpił sam szef Amazona, a oprócz niego jeszcze kilka znanych osobistości jak Cardi B, Gordon Ramsey, Rebel Wilson czy Anthony Hopkins.

7. Budweiser

W tegorocznym spocie marka zdecydowała się na kampanię wizerunkową. Opowieść dotyczy pracowników jednego z browarów, którzy zmieniają produkcję piwa na produkcję awaryjnej wody pitnej dla osób dotkniętych klęskami żywiołowymi w kraju.

8. Jeep

To nie thriller nowej części Jurassic World, a reklama nowego modelu Jeepa, w której to początkowe wyobrażania Jeffa Goldbluma o ucieczce przed dinozaurem zmieniają się w pościg za bestią.

9. Turkish Airlines

Główną rolę odgrywa Dr Oz opowiadający o poznawaniu świata wszystkimi zmysłami, które posiadamy. Mamy odkrywać, oglądać, wąchać, słuchać, smakować, dotykać… po prostu poszerzać swój świat.

10. T-Mobile

Sieć telefonii komórkowej promuje równość pokazując niemowlęta różnych narodowości.

11. M&Ms

Danny DeVito wciela się w rolę czerwonej drażetki, która spełnia swoje marzenie o byciu człowiekiem.

12. Pepsi

I na koniec Pepsi – od zawsze, dla wszystkich…

Czy wśród wyróżnionych przez nas reklam, któraś spodobała Ci się szczególnie? A może Twoją uwagę skupił inny spot, którego nie zamieściliśmy na naszej liście? Daj znać w komentarzu!

Skomentuj

Share Button

Borbis Media na Facebooku

Polub naszą stronę i bądź na bieżąco