Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 14
7 lipiec 2014

Koniec pornografii i treści erotycznych w Google AdWords

Google zdecydował się na zmianę swojej polityki dotyczącej publikowania reklam. Od teraz nie spotkamy się już w nich z treściami erotycznymi.


27 czerwiec 2014

Prawa konsumenta obowiązujące podczas zakupów internetowych

Łatwy dostęp, szeroka oferta, oszczędność czasu, często też pieniędzy, dostawa do domu. To tylko kilka powodów, dla których coraz więcej osób decyduje się na zakupy internetowe.


9 czerwiec 2014
Kategoria:
Social media

Facebook wyjaśnia dlaczego zmienia EdgeRank

Ograniczenie organicznego zasięgu postów to kwestia, która spędza sen z powiek wszystkim administratorom stron fanowskich.


23 maj 2014
Kategoria:
E-marketing

Przewaga rozwiązań Open Source – dlaczego warto wykorzystywać otwarte oprogramowanie

Coraz częściej słyszy się o rozwiązaniach informatycznych opartych o Open Source. Dotyczy to zarówno tworzenia oprogramowania jak i aplikacji czy stron internetowych. Co oznacza pojęcie Open Source? Dlaczego warto właśnie te rozwiązania wykorzystywać do tworzenia usprawnień działalności biznesowej? Odpowiedź w naszym artykule.


9 maj 2014
Kategoria:
Świat reklamy

Mistrzowie marketingu: niezwykłe ciastka Oreo

Oreo to marka, którą zna od ponad 100 lat każdy Amerykanin, obecna w wielu krajach na całym świecie (od 2011 roku również w Polsce). Jak udało się stworzyć tak popularną markę dla zupełnie zwyczajnych ciastek?


25 kwiecień 2014
Kategoria:
Social media

Lolcontent czyli treści najbardziej angażujące społeczności

Treści o charakterze rozrywkowym, często wyśmiewające postacie, zachowania lub cechy są nazywane lolcontentem. Pojęcie pochodzi z języka angielskiego: lol to akronim od słów laugh out loud (tłum. śmiać się głośno), content oznacza treści, przekaz. LOL pojawiło się w slangu internetowym, jednak na stałe wpisało się również do potocznego języka codziennego jako słowo wykorzystywane również poza […]


16 kwiecień 2014
Kategoria:
Co u nas

Życzenia na Święta Wielkanocne

Na Świąteczny czas życzymy Wam, nasi Klienci, Współpracownicy, Sympatycy oraz Czytelnicy tego bloga, radości i wytchnienia! Niech Wielkanoc spędzona w gronie najbliższych pozwoli Wam naładować akumulatory przed wyzwaniami kolejnych miesięcy.


11 kwiecień 2014

Optymalizacja długości artykułu, posta czy tweeta w komunikacji internetowej

Marketing internetowy opiera się na budowaniu odpowiednich treści oraz ich optymalizacji. Istotnym elementem strategii marketingowej współczesnych przedsiębiorstw jest działalność w social media, do których zaliczamy nie tylko serwisy społecznościowe, ale także społeczności kontentowe, mikroblogi czy blogosferę. Działania marketingowe w internecie są ściśle związane z content marketingiem. To właśnie treść interesuje i budzi interakcje, a właśnie […]


31 marzec 2014
Kategoria:
Świat reklamy

Selfie w reklamie… Internetowe hity wkraczają do marketingu

„Słit focia”, „focia z ręki” (z ang. selfie) to trend, który podbił social media na całym świecie. Stał się elementem współczesnej pop-kultury, często wkraczając już nawet do poważnego świata polityki (wystarczy przywołać przykłady mniej lub bardziej udanego selfie B. Obamy na pogrzebie N. Mandeli czy zdjęć polskich i ukraińskich polityków na Majdanie). Nie dziwi fakt, […]


21 marzec 2014
Kategoria:
E-marketing

Performance marketing – kiedy reklamodawca płaci za efekt

Formy marketingu efektywnościowego (ang. performance marketing) teoretycznie powinny być ulubionymi i najczęściej wybieranymi przez reklamodawców kierujących swój przekaz promocyjny poprzez internet. Tak rzeczywiście jest w krajach zachodnich – w USA aż 67% wydatków na reklamę interaktywną to właśnie wydatki na formy performance marketingu (dane IAB z 2013 r.). W Polsce formy marketingu efektywnościowego nie cieszą […]