Branża urodowa jest jedną z tych prężniej rozwijających się. Tematyka zdrowia i urody zyskuje na popularności – coraz częściej w parze z dbałością o samorozwój, idzie dbałość o zdrowy tryb życia i wygląd zewnętrzny. Jest to również branża bardzo konkurencyjna. Dla odniesienia sukcesu rynkowego istotne jest zatem wyróżnienie się na tle innych salonów urody. Marketing salonu urody, salonu kosmetycznego, marketing salonu spa i marketing salonu fryzjerskiego musi opierać się na zdecydowanych działaniach.

Strategia marketingowa salonu urody powinna kłaść nacisk na podkreślenie jakości oferty, a także wysokiego stopnia profesjonalizmu. Niezwykle istotne jest nie tylko odpowiednie zaprezentowanie i promowanie usług, ale również zaoferowanie klientom czegoś więcej – wartości dodanej z korzystania z oferty właśnie tego salonu.

Z myślą o obsłudze marketingowej salonu urody przygotowaliśmy zestaw narzędzi marketingowych, które w optymalny sposób pozwolą na wypromowanie i wyróżnienie działalności. Zajmiemy się nie tylko działaniami w ramach marketingu internetowego, ale również stworzymy specjalny program lojalnościowy dla klientów salonu – z pewnością przyczyni się on do wzrostu częstotliwości korzystania z usług salonu.

 

Kompleksowy marketing salonu urodyNa tak skoncentrowanym rynku jak rynek urodowy, wyróżnienie salonu kosmetycznego czy salonu fryzjerskiego jest szczególnie istotne. Właśnie dlatego wybraliśmy pakiet narzędzi, dzięki którym możemy świadczyć usługi składające się na kompleksowy marketing salonu urody.

 

Strona internetowa z optymalizacją oraz jej pozycjonowanie

Skuteczna reklama i promocja salonu urody z pewnością przyczyni się do zwiększenia jego konkurencyjności. Większość Polaków szuka informacji na temat salonów kosmetycznych czy fryzjerskich w sieci. Bardzo często to strona internetowa – jej wygląd i funkcjonalność, decydują o tym, czy potencjalny klient zdecyduje się na skorzystanie z usług salonu.

Proponujemy przygotowanie profesjonalnej strony internetowej od podstaw. Doradzimy, jaki powinien być jej wygląd i struktura, by zachęcić do odwiedzenia salonu. Sprawimy, że będzie atrakcyjna wizualnie, czytelna i przejrzysta. Internauta znajdzie na niej niezbędne informacje, które z pewnością przyczynią się do podjęcia przez niego decyzji o skorzystaniu z usług salonu. Skuteczny marketing salonu urody należy zacząć właśnie tu – przygotowanie kompleksowej strony internetowej jest niezbędne do osiągnięcia rynkowego sukcesu.

Domena strony internetowej

W przypadku braku domeny wybierzemy odpowiednią i zajmiemy się jej rejestracją.

Układ strony salonu urody

Dopasujemy najlepszy dla prowadzonej działalności układ strony (funkcjonalność) oraz jej wygląd (dbałość o estetykę).

Optymalizacja strony internetowej

Już na etapie tworzenia, będziemy optymalizować stronę pod względem jakości kodu, treści – dzięki temu będzie bardziej atrakcyjna dla mechanizmów wyszukiwarek, ale także dla użytkowników.

Obsługa CMS

Zajmiemy się obsługą strony internetowej, bądź przeszkolimy pracowników salonu urody w tym zakresie.

Dla wyszukiwania strony danego salonu urody w wyszukiwarce kluczową rolę odgrywa pozycjonowanie. Dzięki niemu po wpisaniu konkretnych fraz w wyszukiwarce, użytkownik trafi właśnie na naszą stronę salonu urody. Skuteczne pozycjonowanie z pewnością przełoży się nie tylko na liczbę osób odwiedzających stronę, ale także klientów korzystających z usług firmy.

Jako usługę dodatkową, proponujemy kompleksowe, w pełni profesjonalne pozycjonowanie. Świadczymy także usługi hostingu strony, czyli utrzymania jej zasobów na naszych serwerach.

 

Dedykowany pakiet usługi netAsystent

Doskonałym uzupełnieniem działania strony internetowej będzie nasza autorska usługa netAsystent. netAsystent gwarantuje, że w sieci znajdować się będą zawsze najświeższe informacje na temat salonu urody. Dzięki czemu wszystkie zainteresowane osoby będą mogły odnaleźć w sieci dane teleadresowe i odpowiednie informacje.

W ramach usługi netAsystent:

1
utworzymy internetowe wizytówki salonu urody na portalach branżowych (urodowych), regionalnych i innych,
2
utworzymy wpisy w katalogach firmowych (w tym tych dotyczących salonów urody),
3
na portalach stworzymy i dodamy galerie zdjęć salonu, które uatrkacyjnią wpisy i zachęcą do skorzystania z usług salonu,
4
będziemy dodawać aktualne ogłoszenia na temat przeprowadzanych zabiegów, promocji i nowości.

 

Obsługa salonu urody w social media

Social media to obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów kontaktu z klientami. Jak wynika z najnowszego badania NetTrack około 57,5 % Polaków korzysta z internetu, wielu z nich korzysta częściej niż raz w tygodniu z mediów społecznościowych, takich jak serwisy social czy blogi. Są to to obecnie jedne z najpopularniejszych i najefektywniejszych kanałów promocji – należy je umiejętnie wykorzystać, aby strategia marketingowa odniosła określone skutki.

Ikona Facebook

Salon urody na Facebooku

W komunikacji z klientami salonu urody polecamy największy i najpopularniejszy serwis społecznościowy – Facebook.

W ramach działań promocyjnych w serwisie, utworzymy stronę fanowską, na której będzie można zamieszczać informacje dotyczące działalności salonu urody. Utworzymy dopasowane do identyfikacji wizualnej salonu grafiki (profilowe i w tle). Będziemy prowadzić bieżącą komunikację z zainteresowanymi osobami – fanami strony. Fani będą na bieżąco informowani o zabiegach czy promocjach, również o ciekawsotkach związanych z pielęgnowaniem urody. To doskonały sposób na podtrzymanie kontaktu ze stałymi klientami i nawiązanie go z nowymi. Będziemy promować fanpage poprzez akcje i konkursy (poparte kampaniami reklamowymi), by stale powiększać grono fanów.

Fanpage salonu urody służy przede wszystkim komunikacji. Za jego pomocą klienci mogą zadawać pytania, dzielić się wątpliwościami i wyrażać zadowolenie z wykonanych usług. Dzięki stałemu kontaktowi wzrośnie zaufanie klientów do salonu urody.

Ikona bloga

Blog salonu urody

Social media to także blogi. Profesjonalny i rzetelny blog dotyczący urody może stać się, obok strony internetowej i fanpage na Facebooku, efektywnym narzędziem marketingowym.

Zajmiemy się przygotowaniem strony bloga – będzie ona czytelna i atrakcyjna wizualnie. Ponadto będziemy prowadzić bloga, regularnie publikując ciekawe, oryginalne artykuły związane z branżą urodową i specyfiką działalności salonu. Czytelnikami bloga będą nie tylko klienci, ale wszystkie osoby, które są zainteresowane tematyką pielęgnacji urody.

Rzetelne i profesjonalne prowadzenie bloga internetowego z pewnością przyczyni się do wzrostu renomy i prestiżu salonu kosmetycznego czy fryzjerskiego.

 

Program lojalnościowy dla klientów salonu urody

Po głębokiej analizie potrzeb klientów danego salonu oraz jego celów wizerunkowych i sprzedażowych, zaplanujemy, przygotujemy i wdrożymy kompletny program lojalnościowy. Program opierać się będzie o karty stałego klienta, gwarantujące określone rabaty czy usługi dodatkowe. Dzięki temu stali klienci salonu urody będą czuli się wyróżnieni oraz chętniej i częściej korzystać będą z jego usług.

Program pozwala również na ograniczenie wizyt jednorazowych – buduje lojalność klientów.

Program lojalnościowy

Doradzimy, jaki powinien być zakres programu, co powinien oferować stałym klientom.

 realizacja

Zaplanujemy i wdrożymy program lojalnościowy, równocześnie go promując.

Projektowanie materiałów reklamowych

Zaprojektujemy materiały reklamowe towarzyszące programowi (karty klienta, plakaty, ulotki i inne materiały).

Programy lojalnościowe

Zajmiemy się produkcją kart i materiałów reklamowych.