Stworzenie strategii marketingowejW obecnych czasach każde przedsiębiorstwo, niezależnie od jego wielkości czy branży, w której działa musi opracować strategię obecności i konkurencyjności na rynku, na którą składa się informowanie o swoich produktach/usługach, promowanie działalności oraz strategia sprzedaży. Oznacza to, że każde przedsiębiorstwo musi opracować strategię marketingową.

Oferujemy kompleksową analizę działalności firmy oraz doradztwo w przygotowaniu strategii. Możesz powierzyć nam również kompleksowe zaplanowanie strategii marketingowej oraz wdrożenie wszystkich jej elementów.

Współpraca z nami może opierać się na:

1
kompleksowych działaniach długookresowych – od przygotowania strategii przez jej pełne wdrożenie,
2
na działaniach częściowych – dotyczących wdrażania poszczególnych elementów strategii.

Jak działamy?

Badanie działalności i rynkuAnaliza działalności

Przeprowadzimy dokładną analizę mocnych i słabych stron działalności, a także zbadamy rynek, szczególną uwagę przywiązując do analizy konkurencji i zdefiniowania grupy potencjalnych nabywców.

 

Zaplanowanie działań marketingowychZaplanowanie strategii marketingowej

Przygotujemy plany krótko i długoterminowe dotyczące działań marketingowych, dobierzemy odpowiednie narzędzia dopasowując je do specyfiki i możliwości firmy.

 

Realizacja elementów strategiiWdrożenie strategii marketingowej

Dokonamy wdrożenia poszczególnych elementów strategii, w tym pełnej realizacji działań marketingowych, funkcjonując jako zewnętrzny dział marketingu lub wsparcie wewnętrznej jednostki marketingu.

 

RaportowanieAudyt powdrożeniowy

Przeanalizujemy wdrożenie poszczególnych elementów strategii, mierząc ich efekty. Przygotujemy raport, obejmujący kontrolę strategii, a także przedstawiający dalsze wytyczne dotyczące jej rozwoju.

Odbierz rabat! Kod rabatowy na Twój e-mail

koszyk

Strategie marketingowe

Nazwa firmy:
Adres e-mail:

captcha