Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 17
28 sierpień 2013
Kategoria:
Social media

Nowe zasady konkursów na Facebooku – zmiana regulaminu

Wczoraj wieczorem Facebook wprowadził zmiany w regulaminie konkursów. Jak się okazuje, większość praktyk stosowanych przez administratorów fanpage’y, do tej pory niezgodnych z regulaminem, będzie teraz dostępnych i w pełni „legalnych”.


19 sierpień 2013
Kategoria:
Social media

Reklamy wideo na Facebooku – to już pewne

Wprowadzenie reklam wideo na Facebooku było nieuniknione i mówiło się o tym już od dawna. Mimo tego, wciąż mieliśmy nadzieję, że o Video Ads usłyszymy nieco później niż zakładano. Jak podaje Wall Street Journal mają one jednak wystartować w USA już jesienią – a jest to bardzo wiarygodne źródło informacji.


14 sierpień 2013
Kategoria:
E-marketing

Email remarketing – personalizowane wiadomości z ofertą

O remarketingu i jego roli w generowaniu wzrostu konwersji odwiedzin strony internetowej pisaliśmy niedawno (przeczytaj artykuł o remarketingu). Dziś skupimy się na temacie remarketingu wykorzystującego wiadomości email do zachęcenia użytkowników do ponownego odwiedzenia witryny i wykonania zamierzonej dla nich akcji.


7 sierpień 2013

Rewolucja w e-commerce – ujednolicone zasady dla wszystkich sklepów internetowych w całej UE

Badania pokazują, że prawie 24 % Polaków robi zakupy online częściej niż raz w miesiącu. Przyszły rok przyniesie duże zmiany w funkcjonowaniu sklepów w sieci. Nowa Dyrektywa Unii Europejskiej ujednolici prawa i obowiązki sprzedawców internetowych. Polskę nie ominą zmiany – do 13 grudnia 2013 roku należy opracować nowy projekt ustawy. Zgodnie z aktem prawnym UE, […]


2 sierpień 2013
Kategoria:
Świat reklamy

Food Porn w reklamie – aż chce się jeść!

Erotyka w marketingu już nie zaskakuje. Od dawna nawiązania do seksu i zmysłowości uważane są za jedne z najbardziej skutecznych bodźców marketingowych. Dzisiejszy świat, również reklamowy jest jednak już tak przesiąknięty erotyką, że podawana wprost, w sposób klasyczny i bezpośredni, stała się nużąca, czasem wręcz śmieszna. Marketingowcy szukali więc innych sposobów przemycenia zmysłowości do reklamy. […]


25 lipiec 2013
Kategoria:
Social media

Facebook wprowadza nowe statystyki (Facebook Insights)

Facebook tym razem postawił na zmiany, które nie wpłyną na użytkowników, ale bardzo pomogą wszystkim administratorom stron fanowskich. Do końca lata każdy administrator fanpage’a będzie mógł korzystać z zupełnie odmienionych statystyk (Facebook Insights).


16 lipiec 2013
Kategoria:
E-marketing

Remarketing – jak sprawić by użytkownicy ponownie odwiedzili Twoją witrynę

Użytkownicy poszukując odpowiedniej dla siebie usługi lub produktu odwiedzają niezliczone ilości stron, jednakże swoje zakupy czy akcje finalizują najczęściej tylko na jednej z nich. By wpłynąć na wzrost konwersji odwiedzin witryny, czyli zachęcić tych użytkowników, którzy już byli na naszej stronie, znają ofertę, ale nie zdecydowali się na wykonanie akcji, warto skorzystać z możliwości jakie […]


3 lipiec 2013

Istota EdgeRank – jak zwiększać zasięg postów na Facebooku

Piękne czasy, kiedy każdy publikowany przed fanpage post trafiał do wszystkich fanów dawno już minęły… Wprowadzenie algorytmu EdgeRank było ukłonem w stronę użytkowników, których Aktualności (News Feed) stawały się chaotycznym zbiorem wpisów wszystkich polubionych stron fanowskich. Ten sam algorytm nie ułatwia jednak pracy administratorom stron fanowskich. Statystyki postów spędzają sen z powiek – bo to […]


27 czerwiec 2013
Kategoria:
E-marketing

Optymalizacja konwersji czyli jak poprawić efektywność odwiedzin strony www

Współczesne porzekadło mówi: jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Samo posiadanie strony internetowej czy e-sklepu internetowego nie zawsze jednak gwarantuje, że za ich odwiedzinami będą szły zaplanowane dla odwiedzających działania biznesowe.


21 czerwiec 2013

Zmiany regulaminów w katalogach internetowych – uwaga na naciągaczy

Mechanizm jest prosty: tworzysz internetowy katalog firm, w regulaminie dodajesz zapis o bezpłatnych wpisach, dodajesz dane teleadresowe tysięcy przedsiębiorstw (i jednocześnie czekasz aż przedsiębiorcy sami zamieszczą swoje wpisy), po czym wprowadzasz małą modyfikację regulaminu, w której „darmowy wpis” zostaje zastąpiony „wpisem płatnym”. Następnie wysyłasz drogą elektroniczną faktury na nieduże kwoty, licząc na ogromne zyski. Pomysł […]