Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 8
22 listopad 2016
Kategoria:
E-commerce

Przygotuj ofertę na Black Friday, bo warto!

Miliardy dolarów wydane w USA, a miliony złotych u nas – zbliża się Black Friday, święto branży handlowej, w tym również e-commerce! Na wyjątkowe promocje czekają też polscy e-konsumenci, warto więc przygotować dla nich specjalną ofertę.


4 listopad 2016

4 proste sposoby na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie

Branża e-commerce rozwija się w Polsce w ogromnym tempie. Co chwilę powstają nowe sklepy internetowe, a i internauci coraz chętniej korzystają z zakupów online. Przed zakupem jednak porównują ceny, sprawdzają oferty promocyjne, ale też udogodnienia, jakie oferuje e-sklep. Każdy właściciel sklepu internetowego zadaje sobie pytanie: co zrobić, by zwiększyć sprzedaż? Przedstawiamy kilka prostych sposobów i […]


18 październik 2016
Kategoria:
E-marketing

Dlaczego warto mieć wizytówkę w Google Maps?

Google oferuje firmom bardzo wiele możliwości promocji w sieci. Poza systemem reklamowym Google Ads, pozycjonowaniem strony firmowej w najpopularniejszej wyszukiwarce, warto skorzystać z jeszcze jednego skutecznego sposobu zaistnienia przedsiębiorstwa w internecie i założyć wizytówkę w Mapach Google (Google Maps).


23 wrzesień 2016

Blokowanie reklam – Polacy są w tym mistrzami!

Polacy są światowymi liderami blokowania sieciowego marketingu. Według badania przeprowadzonego przez OnAudience, twórcy UnBlocka, w Polsce 42,24% reklam internetowych jest blokowane przez narzędzia instalowane w przeglądarkach. Co to oznacza nie tylko dla reklamodawców, ale przede wszystkim dla samych internautów?


15 wrzesień 2016

Jak przenieść sprzedaż do internetu?

Według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” 48% polskich internautów (których jest obecnie prawie 26 mln) dokonało przynajmniej raz zakupów przez internet. Obok tak licznej grupy – ponad 12 mln potencjalnych klientów – nie można przejść obojętnie.


31 sierpień 2016

Jak cytować w internecie? Prawo cytatu i jego zmiany od 2016

Wielu internautów korzysta z fragmentów utworów innych twórców, np. dodając w artykułach na blogu części innych tekstów, często nie wiedząc, że przy takich działaniach obowiązują pewne ograniczenia i warunki. Kwestie te regulują przepisy prawa autorskiego mówiące o wykorzystaniu cudzych treści, fotografii i rysunków, czyli tzw. prawo cytatu.


9 sierpień 2016
Kategoria:
Social media

#instamarketing, czyli jak wykorzystać marketingową moc Instagrama?

Dzisiejsze czasy to triumf kultury obrazkowej – to pewne. Atrakcyjny przekaz foto lub video odpowiada w dużej mierze za marketingowy sukces. Coraz więcej marek wdraża więc do swojej strategii działania komunikowanie poprzez największy serwis foto wśród social media, czyli Instagram.


27 lipiec 2016
Kategoria:
E-marketing

8 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Blog firmowy to jedna z najskuteczniejszych i najtańszych metod promocji firmy w sieci. Często aktualizowany, pełen ciekawych i inspirujących artykułów przyciąga internautów i zachęca ich do poznania oferty. Poniżej przedstawiamy 8 głównych powodów, dla których powinieneś prowadzić lub zlecić prowadzenie bloga na swojej stronie firmowej.


8 lipiec 2016
Kategoria:
E-marketing

Eye tracking i mapa cieplna – jak badać użyteczność strony internetowej

W dzisiejszych czasach ciężko znaleźć firmę, która nie ma swojej strony internetowej. Wiele przedsiębiorców zdecydowało się również przenieść biznes do sieci, tworząc e-sklepy i serwisy usług typu SaaS (ang. Software as a Service, czyli usługi dostępne z poziomu przeglądarki internetowej). Samo posiadanie strony to jednak dopiero początek. Każda witryna www powinna być przede wszystkim funkcjonalna […]


30 czerwiec 2016
Kategoria:
Świat reklamy

EURO 2016 w reklamie – jak marki korzystają z sukcesów naszych piłkarzy?

Duże wydarzenia sportowe takie jak Igrzyska Olimpijskie, Mundial czy Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to nie tylko święto kibicowania i ogromnych emocji, ale także wyjątkowa okazja do działań promocyjnych, którą marki wykorzystują do granic możliwości. Gdy akcje promocyjne z łączą się z możliwymi sukcesami narodowej drużyny, ich efekty mogą zaskoczyć nie tylko kibiców.