Zasady funkcjonowania placówek służby zdrowia, takich jak gabinety lekarskie, przychodnie, poradnie (także te prywatne) są takie same jak każdego innego przedsięwzięcia biznesowego. Instytucje te świadczą jednak usługi o szczególnym znaczeniu. Strategia promowania ich działalności musi być nieco odmienna niż w przypadku przedsiębiorstw z pozostałych branż.

W przypadku działalności placówek służby zdrowia bardzo ważne jest zaufanie pacjentów, nieskazitelna opinia o gabinecie czy klinice i jej pracownikach, a także wysoka jakość świadczonych usług medycznych. Te czynniki odgrywają kluczową rolę w planowaniu działań marketingowych. Marketing gabinetu lekarskiego czy marketing kliniki musi być subtelny i nienachalny, podkreślający wartości zdrowego trybu życia. Pacjenci określają usługi medyczne jako wysoce specjalistyczne, w związku z czym marketing gabinetu lekarskiego ma za zadanie akcentować jego profesjonalizm oraz prestiż.

Specjalnie dla gabinetów lekarskich i innych placówek medycznych stworzyliśmy dedykowany pakiet nowoczesnych narzędzi marketingowych.

 

placówki medyczneUsługi medyczne to branża szczególna, wymaga również szczególnego promowania. Właśnie z myślą o tej branży, mając na uwadze podkreślanie jej profesjonalizmu i prestiżu, oferujemy kompleksowy marketing placówek medycznych.

 

Strona internetowa z optymalizacją oraz jej pozycjonowanie

Badania pokazują, że Polacy coraz częściej szukają informacji na temat placówek ochrony zdrowia w internecie. Bardzo ważne jest to, aby tego typu instytucje posiadały profesjonalną stronę internetową, która udzieli potencjalnym pacjentom rzetelnych i dokładnych informacji na temat oferowanych usług. Reklama placówek medycznych w sieci jest niezbędnym elementem strategii marketingowej.

Proponujemy przygotowanie strony internetowej, która w pełni spełni oczekiwania internautów – będzie funkcjonalna, czytelna, przejrzysta i atrakcyjna wizualnie. Znajdą się na niej wszystkie niezbędne informacje. Odpowiednia strona internetowa to pierwszy krok ku realizacji najlepszej strategii marketingowej. Dzięki niej każdy potencjalny pacjent odniesie wrażenie, że placówka jest w pełni profesjonalnym miejscem, cieszącym się renomą i zaufaniem. To bardzo dobra promocja gabinetu lekarskiego i innych placówek medycznych.

Domena strony internetowej

Wybierzemy odpowiednią domenę, zajmiemy się także jej rejestracją.

Układ strony

Zadbamy o to, aby strona internetowa była nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale także funkcjonalna.

Obsługa CMS

Zajmiemy się obsługą strony lub przeszkolimy pracowników placówki medycznej w tym zakresie.

optymalizacja

Zoptymalizujemy stronę pod względem jakości kodu, treści, by była jak najbardziej przyjazna dla mechanizmów wyszukiwarek.

W przypadku marketingu placówek medycznych kluczowe znaczenie może mieć usługa pozycjonowania strony. Dzięki pozycjonowaniu na odpowiednie frazy, strona może osiągnąć lepszą pozycję wyszukiwania i dzięki temu liczba osób ją odwiedzających znacznie wzrośnie.

Możemy zaproponować profesjonalne pozycjonowanie jako usługę dodatkową (przeczytaj więcej o pozycjonowaniu stron internetowych). Świadczymy również usługi hostingu, czyli utrzymania zasobów strony internetowej.

 

Dedykowany pakiet usługi netAsystent

Placówki medyczne świadczą usługi specjalistyczne. Bardzo ważne jest to, aby w sieci znajdowały się aktualne informacje na temat ich działalności. Potencjalny pacjent musi mieć nieustanny dostęp do aktualnych danych teleadresowych oraz informacji o świadczonych usługach.

W ramach naszej autorskiej usługi netAsystent proponujemy:

1
utworzenie internetowych wizytówek na portalach medycznych, regionalnych oraz wszystkich powiązanych z branżą medyczną,
2
utworzenie wpisów w katalogach,
3
dodanie na portalach galerii zdjęć placówki medycznej – sprzętu, sal, personelu,
4
dodawanie ogłoszeń z informacjami na temat usług i specjalnych wydarzeń organizowanych przez placówkę medyczną.