Google Adwords to forma internetowej reklamy w wyszukiwarce oraz w sieci partnerskiej (na stronach internetowych) Google. Reklamy są wyświetlane użytkownikom w formie linków sponsorowanych obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych, reklam graficznych oraz video.
Zalety:
1
|
reklama trafia do grupy docelowej – użytkowników zainteresowanych danym słowem kluczowym, czyli do Twoich potencjalnych klientów |
2
|
stosunkowo niewysokie koszty – płatności odbywają się na zasadzie PPC (pay per click) – płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę |
3
|
możliwość kontroli – budżet i czas emisji reklamy jest ustalany przez zlecającego reklamę, a reklama może być w każdej chwili edytowana |
Formy reklamy Google Adwords:
1
|
reklama tekstowa w wyszukiwarce Google |
2
|
reklama tekstowa na mapach Google |
3
|
reklama tekstowa w witrynach partnerów wyszukiwania – np. wyszukiwarka Onet.pl, wyszukiwarka Gazeta.pl |
4
|
reklama w sieci partnerskiej Google (reklama tekstowa, reklama graficzna, reklama video) |
5
|
reklama InVideo (wyświetlana w materiałach video) |
6
|
reklama na telefony komórkowe i urządzenia mobilne |
Dlaczego z nami?
Przygotowanie kampanii Google Adwords może wydawać się łatwe, jednak należy być uważnym przy doborze odpowiednich słów kluczowych, trzeba też znać mechanizmy wyszukiwarki. Warto powierzyć nam przygotowanie i przeprowadzenie kampanii – dzięki doświadczeniu, jakie posiadamy w tym zakresie, przeprowadzimy kampanie idealnie skrojoną do potrzeb Twojej firmy.