Czym jest branding i dlaczego proces budowania marki jest tak ważny?
Konkurencja na rynku jest ogromna, dlatego nikogo nie powinien dziwić fakt, iż najwięcej zarabiają te marki, które w jakiś sposób się wyróżniają. Szalenie istotne jest więc kreowanie ich świadomości oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach klientów. Właśnie na tym polega branding.
Remarketing sposobem na zwiększenie sprzedaży
Niemal każdy zna z autopsji sytuację, w której wchodzi na stronę internetową sklepu i jedynie przegląda dostępne na niej produkty. Część z nich jest dodawana do koszyka po to, by nigdy nie trafić do rąk zainteresowanego z powodu niesfinalizowanej transakcji. Wiele osób zostawia produkty “na później” lub rozmyśla się w trakcie dokonywania płatności. W oparciu […]
Widoczność strony w wyszukiwarce – jak ją zwiększyć?
Każdy chce, aby jego strona internetowa znajdowała się możliwie na jak najwyższym miejscu w wyszukiwarce. W końcu użytkownicy wybierają właśnie te adresy, które najszybciej wpadają im w oko. Trzeba jednak wiedzieć, że na pozycjonowanie strony wpływa bardzo wiele czynników, a znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników to niełatwe zadanie, będące efektem wielomiesięcznej pracy specjalistów. Jest […]
Reklama natywna – czym jest i jakie daje korzyści?
Marketing internetowy to obecnie jedna z najpopularniejszych form reklamy. Choć większość internautów o tym nie wie, niemalże codziennie można spotkać się z reklamą natywną.
Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!
Z okazji Świąt Wielkanocnych składamy wszystkim najserdeczniejsze życzenia: dużo zdrowia, spokoju oraz radości, smacznego jajka, mokrego dyngusa, a także mnóstwa wiosennego słońca i odpoczynku! zespół Borbis Media
Marketing internetowy 2021 – trendy
Koronawirus sprawił, że rok 2020 stał się czasem intensywnego rozwoju biznesów internetowych. Podobnie zapowiada się rok 2021, dlatego jak najszybciej warto zadbać o przeniesienie sprzedaży do przestrzeni internetowej (jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy) lub wdrożyć rozwiązania optymalizujące funkcjonowanie sklepu, a co za tym idzie – podnoszące sprzedaż i zyski. Aby jednak móc efektywnie zaplanować działania […]
Moc świątecznych życzeń!
Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom składamy najserdeczniejsze świąteczne życzenia!
Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday?
Wielkie święto e-commerce już za tydzień! Black Friday, bo o nim mowa, to tradycja, która kilka lat temu przywędrowała do naszego kraju z USA i umownie rozpoczyna świąteczny sezon. W tym roku przypada 27 listopada – to właśnie tego dnia konsumenci będą wypatrywać atrakcyjnych promocji i dokonywać zakupów, dzięki którym sprzedawcy odnotują wyraźny wzrost sprzedaży. […]
Opinie w internecie i ich wpływ na decyzje zakupowe
Opinie o danym produkcie pełnią w internecie oczywistą rolę: potencjalnych klientów informują o tym, czy produkt spełnia swoją funkcję u innych użytkowników, sprzedającemu zaś mówią, czy klienci są zadowoleni z jego zakupu. O tym, że recenzje powodują pewne określone reakcje klientów, nie trzeba wspominać. W dobie stale rozwijającego się e-handlu warto jednak zadać sobie pytanie […]
Twój sklep internetowy nie rozwija się? Sprawdź dlaczego!
W naszym kraju zarejestrowanych jest obecnie ponad 20 tysięcy internetowych sklepów. Z każdym tygodniem pojawia się ich coraz więcej, co wcale nie wywołuje zdziwienia. Wręcz przeciwnie – ulokowanie swojego biznesu w Internecie pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, którzy są mogą dokonywać transakcji z dowolnego miejsca, w którym posiadają dostęp do Internetu. Jednak zdarza […]