Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media
14 Grudzień 2018
Kategoria:
Co u nas

Metamorfoza naszego biura

Wnętrze naszego biura przeszło w ostatnim czasie małą metamorfozę podyktowaną ideą stworzenia jeszcze bardziej ergonomicznego i przyjaznego biura. Na jakie rozwiązania postawiliśmy?


26 Listopad 2018
Kategoria:
Co u nas

Borbis Media partnerem kierunku Mediaworking na uczelni Collegium Da Vinci

Z przyjemnością dzielimy się informacją o nawiązaniu współpracy biznesowej z jedną z najlepszych niepublicznych uczelni w Wielkopolsce – Collegium Da Vinci w Poznaniu.


22 Listopad 2018

Emotikony w komunikacji marketingowej – savoir vivre używania emoji

Emotikony stały się powszechnym i często nieodłącznym elementem komunikacji internetowej. Co więcej, doskonale wpisują się w proces globalizacji komunikacji, dzięki czemu niektóre przekazy łatwiej jest zrozumieć. Te symbole, potocznie nazywane buźkami, odgrywają również ważną rolę w marketingu i wspomagają komunikację z klientem. Kiedy zatem ich używać, a kiedy nie? W jaki sposób to robić? O […]


29 Październik 2018
Kategoria:
E-marketing

Kim są influencerzy i w jaki sposób mogą pomóc w promowaniu marki?

Sposobów na wypromowanie marki jest dziś mnóstwo i ciągle ich przybywa – co rusz pojawiają się nowe trendy. Jednym z nich, który cieszy się dziś ogromną popularnością jest influencer marketing oparty na współpracy z influencerami. Kim są i jak mogą pomóc w promowaniu marki? 


18 Wrzesień 2018

7 sposobów na dobrą sprzedaż internetową, czyli jak zadbać o klienta

Duża konkurencja na rynku to błogosławieństwo dla konsumentów i przekleństwo dla przedsiębiorców, a przynajmniej tak twierdzą niektórzy. Fakt, że łatwo można być “wygryzionym” przez większe lub lepiej rozwijające się sklepy internetowe, zamiast jako zagrożenie, można jednak potraktować jako wyzwanie i starać się być lepszym w tym, co się robi. Dziś przedstawiamy 7 sposobów na dobrą […]


27 Sierpień 2018
Kategoria:
Świat reklamy

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać, by podbić serca klientów?

Trendy w marketingu przychodzą i odchodzą, ale wśród nich jest też taki, który od lat jest określany jako jeden ze skuteczniejszych sposobów na pozyskanie uwagi i sympatii klientów. Chodzi oczywiście o niezastąpiony storytelling. Czym jest i jak go wykorzystać, by podbić serca klientów?


10 Sierpień 2018
Kategoria:
E-commerce

Sprzedaż online a zakaz handlu w niedzielę

Ustawowy zakaz handlu w niedziele wciąż wywołuje dość duże poruszenie zarówno wśród konsumentów, jak i właścicieli sklepów stacjonarnych i internetowych. Nie będziemy jednak w tym tekście roztrząsać, czy jest to rozwiązanie dobre czy złe – zajmiemy się tym, jak reaguje na to branża e-commerce.


23 Lipiec 2018
Kategoria:
E-commerce

Jak zintegrować sklep z płatnościami elektronicznymi?

W dobie, gdy sklepy internetowe wyskakują jak grzyby po deszczu, e-commerce jest branżą, w której nie ma miejsca na stagnację i brak rozwoju. Jednym z elementów, które trzeba mieć w e-sklepie, są płatności elektroniczne. Dlaczego jest to tak ważne?


6 Lipiec 2018
Kategoria:
Social media

W jakich sytuacjach Facebook może zatrzymać kampanię reklamową?

Tworzenie kampanii reklamowej na Facebooku potrafi być czasochłonne i nieraz kosztuje wiele trudu. Uruchomienie jej może jednak, zamiast osiągania pożądanych rezultatów, skutkować komunikatem o tym, że post czy reklama nie zostały przyjęte. W tym tekście dowiesz się, w jakich sytuacjach Facebook może zatrzymać kampanię reklamową i jak można tego uniknąć.


21 Czerwiec 2018

Co to certyfikat SSL i czy jest obowiązkowy?

W internecie podajemy swoje adresy domowe i mailowe, numery kart płatniczych i telefonów. Niektórzy są tym bardziej zaniepokojeni, inni mniej, jednak przychylniej zostawia się dane na stronie o potwierdzonej wiarygodności niż takiej, którą blokuje nawet darmowy antywirus. Bezpieczeństwo danych na danej witrynie internetowej można łatwo zapewnić – wystarczy wyposażyć stronę lub sklep w certyfikat SSL. […]