Wesołych Świąt Wielkanocnych!
Wszystkim Klientom, Sympatykom i Czytelnikom bloga życzymy, by nadchodzące Święta były chwilą wytchnienia od codziennych obowiązków i zmartwień oraz doskonałą okazją do miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół. By towarzyszył Wam radosny, wiosenny nastrój, a Lany Poniedziałek nie zostawił na Was suchej nitki 😉 Wesołego Alleluja!
Co przyniesie 2016 rok w e-commerce?
Ostatni rok dla polskiego e-commerce był nadzwyczaj korzystny. Pod uwagę warto wziąć tutaj chociażby fakt, że polski rynek w tej branży rozwijał się najszybciej spośród wszystkich europejskich państw, osiągając 6-procentowy udział w strukturze produktu krajowego. Tendencja ta będzie się oczywiście utrzymywać. Przekonajcie się, jakie trendy wpłyną na rosnący sukces e-commerce.
Reklamy warte miliony, czyli Super Bowl 2016
Super Bowl to nie tylko największe amerykańskie wydarzenie sportowe, ale także, a może i przede wszystkim, wielkie pieniądze płynące z reklam. Po raz kolejny bowiem udowodniono, że holendernie wysokie sumy, jakie należy ponieść w związku z emisją jednego, zaledwie 30-sekundowego spotu podczas przerwy meczu, nie zniechęcają reklamodawców.
Platforma ODR – nowe obowiązki dla e-sprzedawców!
15 lutego 2016 roku, zgodnie z rozporządzeniem UE dotyczącym internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, zacznie funkcjonować unijna platforma internetowa ODR. Przepisy te wiążą się z nowymi obowiązkami dla europejskich e-sprzedawców.
Wesołych Świąt!
Wszystkim Klientom, Partnerom i Przyjaciołom składamy najserdeczniejsze życzenia: Aby ten wspaniały, świąteczny czas upływał w rodzinnej atmosferze, pełnej radości, ale i zadumy. Aby nadchodzący Nowy Rok przyniósł ze sobą wiele uśmiechu, a także realizację marzeń oraz planów.
Dobre logo to nie kwestia przypadku
Nigdy nie jest przypadkowe – a bynajmniej nie powinno. W dzisiejszych czasach jest w dodatku niezbędne, dlatego też bardzo często stanowi kluczową inwestycję w firmie. Zadaniem każdego grafika jest bowiem wykreowanie takiego logo, które w jak najlepszy sposób będzie wyrażać charakter danego przedsiębiorstwa. Kolory, czcionki, motywy… Wszystko to powinno tworzyć spójną całość, przykuwającą wzrok potencjalnych klientów. […]
Social media – wczoraj, dziś, jutro…
Czy wiecie, że od dnia, kiedy pierwszy użytkownik zarejestrował swoje konto na Facebooku oraz kiedy pierwszy filmik załadował się na YouTubie, minęło w tym roku… 10 lat? Zadziwiające jak ten czas leci. Jeszcze większe zdziwienie jednak powinno powodować tempo, w jakim zamieniają się trendy w social media. Zbliżający się koniec roku to odpowiedni moment, by […]
Nadchodzi czas wielkich „świąt” w e-commerce!
Dla sklepów internetowych rozpoczyna się właśnie najgorętszy okres w roku. Czarny Piątek, Dzień Darmowej Dostawy, Święta Bożego Narodzenia, a po drodze jeszcze… Dzień Singla. Wszyscy z branży e-commerce zakasują rękawy, czeka ich bowiem wiele pracy i wyzwań względem rozentuzjazmowanych świętami klientów.
Od bannerów do inboundu, czyli o marketingu przyciągającym
Rzeczywistość marketingowa, zwłaszcza ta w internecie, stale ulega zmianie. Odkąd tylko ktoś wpadł na pomysł wykorzystania internetu jako narzędzia marketingowego, specjaliści cały czas próbują sprostać wyzwaniu – być o krok przed klientami i ich potrzebami. Wygląda na to, że w końcu odnaleziono właściwą drogę, jeżeli chodzi o sposób komunikowania o marce i nowych produktach.