Remarketing – jak sprawić by użytkownicy ponownie odwiedzili Twoją witrynę
Użytkownicy poszukując odpowiedniej dla siebie usługi lub produktu odwiedzają niezliczone ilości stron, jednakże swoje zakupy czy akcje finalizują najczęściej tylko na jednej z nich. By wpłynąć na wzrost konwersji odwiedzin witryny, czyli zachęcić tych użytkowników, którzy już byli na naszej stronie, znają ofertę, ale nie zdecydowali się na wykonanie akcji, warto skorzystać z możliwości jakie […]
Istota EdgeRank – jak zwiększać zasięg postów na Facebooku
Piękne czasy, kiedy każdy publikowany przed fanpage post trafiał do wszystkich fanów dawno już minęły… Wprowadzenie algorytmu EdgeRank było ukłonem w stronę użytkowników, których Aktualności (News Feed) stawały się chaotycznym zbiorem wpisów wszystkich polubionych stron fanowskich. Ten sam algorytm nie ułatwia jednak pracy administratorom stron fanowskich. Statystyki postów spędzają sen z powiek – bo to […]
Optymalizacja konwersji czyli jak poprawić efektywność odwiedzin strony www
Współczesne porzekadło mówi: jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Samo posiadanie strony internetowej czy e-sklepu internetowego nie zawsze jednak gwarantuje, że za ich odwiedzinami będą szły zaplanowane dla odwiedzających działania biznesowe.
Zmiany regulaminów w katalogach internetowych – uwaga na naciągaczy
Mechanizm jest prosty: tworzysz internetowy katalog firm, w regulaminie dodajesz zapis o bezpłatnych wpisach, dodajesz dane teleadresowe tysięcy przedsiębiorstw (i jednocześnie czekasz aż przedsiębiorcy sami zamieszczą swoje wpisy), po czym wprowadzasz małą modyfikację regulaminu, w której „darmowy wpis” zostaje zastąpiony „wpisem płatnym”. Następnie wysyłasz drogą elektroniczną faktury na nieduże kwoty, licząc na ogromne zyski. Pomysł […]
Facebook wprowadza hashtagi – kolejne zmiany na korzyść użytkowników
To już oficjalne – zapowiadana od kilku miesięcy funkcjonalność doczekała się wprowadzenia. Hashtagi (słowa poprzedzone „#” – z ang. „hash”) nie są innowacyjnym rozwiązaniem – stosują je już takie serwisy społecznościowe jak Google+, należący do Facebooka Instagram czy największy serwis umożliwiający mikroblogowanie – Twitter (Twitter wprowadził je jako pierwszy).
Ambient marketing – witajcie w świecie zaskoczenia!
Definicje w naszym życiu są bardzo ważne. Układają i systematyzują nam świat. Podobnie, chcielibyśmy mieć rozstrzygnięte pojęcie reklamy ambientowej. A tutaj – psikus. Definicji brak. Ambient marketing obejmuje bowiem wszelkie formy reklamy niestandardowej. Jedynym istotnym elementem tej formy promocji jest zaskoczenie, ambient nie jest bowiem powielaną realizacją – jest tworzony dla konkretnej marki, pod konkretny […]
Nowości na Facebooku – nowe statusy i weryfikacja profili oraz stron
W ostatnich dniach korzystanie z serwisu Facebook było nieco uciążliwe – często pojawiały się błędy i utrudnione było dodawania postów, np. na stronach fanowskich. Jak się domyślaliśmy, spowodowane to było wprowadzaniem nowinek w serwisie. Już teraz możemy potwierdzić – Facebook wprowadził drobne, ale znaczące, funkcjonalności. Weryfikacja profili i stron Najpopularniejszyserwis społecznościowy postanowił pójść w ślady […]
Przedstawiamy nowy Google+ i nowe Google Maps
Jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie technologii tego roku to Konferencja Google I/O 2013. Konferencja odbywa się w San Fransisco w od wczoraj do piątku (15- 17 maja) z udziałem 6000 programistów z 90 krajów. Na Konferencji I/O Google często prezentuje nowe produkty czy aktualizacje i zmiany swoich produktów i usług. I tym razem pokazano […]
Nadchodzi Graph Search. Zastanów się, jakie dane udostępniasz na FB
Imię i nazwisko: Królewna Śnieżka. Mieszka w: Chatce krasnoludków. Pochodzi z: Zamek za górami za lasami. Status związku: To skomplikowane. Poglądy polityczne: Monarchia. Praca: gotowanie i sprzątanie dla 7 krasnoludków. Pozornie to tylko garść informacji, kilka zdań o księżniczce z bajki. Nic ważnego i nadzwyczajnego. Te dane to jednak ogromny potencjał dla reklamodawców, firm monitorujących […]