Rebranding, czyli o odświeżaniu marki
Chyba każdy natknął się już na krążące w internecie nowe logo województwa pomorskiego oraz jego przeróbki. To tylko jeden z przykładów rebrandingu, jakiego dokonano w ostatnim czasie. Jaka jeszcze marka zdecydowała się na zmiany i czemu one tak naprawdę służą?
E-commerce – wskazówki na rok 2015
E-commerce to bezsprzecznie jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Donoszą o tym chociażby statystyki – na polskim rynku funkcjonuje obecnie ponad 20 tysięcy rodzimych sklepów internetowych, a wartość tego biznesu w tym roku szacuje się na 33 miliardy złotych.
Analityka internetowa kluczem do sukcesu
Podejmując jakiekolwiek działania marketingowe w internecie, trzeba liczyć się z tym, że niekoniecznie mogą one przynieść zamierzone korzyści. To jednak nic takiego – przysłowie „człowiek uczy się na błędach” obowiązuje także i w tej dziedzinie, a wyciąganiu wniosków służy wciąż niedoceniana analityka internetowa.
Niepokój, strach, śmiech – tak się robi prankvertising!
Strach, niepokój, groza – to właśnie te emocje stanowią teraz narzędzie promocji, po które sięga coraz więcej marek, aby skierować uwagę odbiorców na swoje produkty. Na pewno większość osób miała okazję zobaczyć psa-pająka, który był najpopularniejszym filmikiem na YouTubie w roku 2014. To doskonały przykład na wspomniane zjawisko, kryjące się pod nazwą prankvertising.
Wiosenne porządki na Facebooku
Dwa tygodnie temu społecznościowy gigant rozpoczął procedurę usuwania fałszywych polubień na fanpage’ach. Po kilku dniach wszystko było już jasne – kto uczciwie zgromadził fanów, a kto ich po prostu kupił.
E-sprzedawco, nie zapomnij o m-commerce
Branża e-commerce nieustannie się rozwija, wyznaczając właścicielom sklepów internetowych kolejne wyzwania. W ostatnim czasie chodzi przede wszystkim o to, by sprostać wymaganiom klientów, którzy coraz częściej robią zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Przy takiej tendencji niemożliwe jest osiągnięcie sukcesu bez wdrożenia mobilnych rozwiązań – do gry wchodzi więc m-commerce.
Kryzys w social media? Tylko spokojnie!
Zmagały się już z nim takie marki, jak Wedel, Nestle, Sokołów, Play, nc+ czy BZ WBK. W ostatnim czasie także Empik, Wittchen oraz…miasto Kraków. Mowa o kryzysie w social media.
Reklama wielu produktów, czyli o nowej funkcji Facebooka
Przed kilkoma dniami Facebook wprowadził nową funkcję, która z pewnością przypadnie do gustu osobom promującym na najpopularniejszym portalu społecznościowym swoje sklepy internetowe. Na czym zatem polega funkcjonalność Multi Product Ad?
Czego pragną e-konsumenci?
Wraz z rozwojem branży e-commerce wymagania klientów-internautów stale się zwiększają, przez co wiele niedostosowanych do oczekiwań e-sklepów znacznie traci na zainteresowaniu. W jaki sposób stworzyć zatem i poprowadzić sklep internetowy, by trafił on w gusta potencjalnych klientów?
Super Bowl – święto sportu czy reklam?
Podczas gdy większość polskiego społeczeństwa smacznie spała, w nocy z niedzieli na poniedziałek (w Ameryce trwał wówczas niedzielny wieczór) ok. 115 mln ludzi na całym świecie oglądało transmisję Super Bowl – finałowego meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim na stadionie Phoenix. W zasadzie to nie wiadomo, czy oglądali oni mistrzostwa czy reklamy, które specjalnie na […]