Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 11
25 Sierpień 2014
Kategoria:
Świat reklamy

Wojna brandów, czyli wojna na kreatywność

Reklamodawcy, a przede wszystkim specjaliści od marketingu, muszą być bardzo pomysłowi, by marka promowana właśnie przez nich cieszyła się największą popularnością. To nie lada wyzwanie, bo konkurencja nie śpi. Jak wiadomo, do potencjalnych klientów najlepiej dotrzeć poprzez zapadające w pamięć reklamy.


8 Sierpień 2014
Kategoria:
E-marketing

Audyt strony internetowej

Strona internetowa nie przynosi oczekiwanej liczby odsłon, a statystyki są marne? Co należy zrobić, by zainteresować swoją witryną większą liczbę użytkowników? Poszukiwanie możliwych rozwiązań najlepiej jest zacząć od przeprowadzenia audytu strony internetowej.


18 Lipiec 2014
Kategoria:
Świat reklamy

Mundial 2014 – sport czy marketing?

Wielka impreza sportowa, jaką jest Mundial, okazuje się być nie tylko świetną okazją do promowania sportu, ale także do reklamy praktycznie każdego produktu. Najważniejszy jest pomysł oraz to, by w spocie pojawiała się znana twarz, co może dziwić – niekoniecznie piłkarza.


14 Lipiec 2014
Kategoria:
Social media

Nowe rozszerzenia w reklamach na Facebooku

Zespół Facebooka przygotował zmiany w ofercie reklam, które pojawiają się w ich serwisie społecznościowym. Uważają, że można uzyskać lepsze rezultaty dzięki wprowadzeniu bezpośrednich funkcji reagowania oraz niestandardowemu podejściu do klienta.


7 Lipiec 2014

Koniec pornografii i treści erotycznych w Google AdWords

Google zdecydował się na zmianę swojej polityki dotyczącej publikowania reklam. Od teraz nie spotkamy się już w nich z treściami erotycznymi.


27 Czerwiec 2014

Prawa konsumenta obowiązujące podczas zakupów internetowych

Łatwy dostęp, szeroka oferta, oszczędność czasu, często też pieniędzy, dostawa do domu. To tylko kilka powodów, dla których coraz więcej osób decyduje się na zakupy internetowe.


9 Czerwiec 2014
Kategoria:
Social media

Facebook wyjaśnia dlaczego zmienia EdgeRank

Ograniczenie organicznego zasięgu postów to kwestia, która spędza sen z powiek wszystkim administratorom stron fanowskich.


23 Maj 2014
Kategoria:
E-marketing

Przewaga rozwiązań Open Source – dlaczego warto wykorzystywać otwarte oprogramowanie

Coraz częściej słyszy się o rozwiązaniach informatycznych opartych o Open Source. Dotyczy to zarówno tworzenia oprogramowania jak i aplikacji czy stron internetowych. Co oznacza pojęcie Open Source? Dlaczego warto właśnie te rozwiązania wykorzystywać do tworzenia usprawnień działalności biznesowej? Odpowiedź w naszym artykule.


9 Maj 2014
Kategoria:
Świat reklamy

Mistrzowie marketingu: niezwykłe ciastka Oreo

Oreo to marka, którą zna od ponad 100 lat każdy Amerykanin, obecna w wielu krajach na całym świecie (od 2011 roku również w Polsce). Jak udało się stworzyć tak popularną markę dla zupełnie zwyczajnych ciastek?


25 Kwiecień 2014
Kategoria:
Social media

Lolcontent czyli treści najbardziej angażujące społeczności

Treści o charakterze rozrywkowym, często wyśmiewające postacie, zachowania lub cechy są nazywane lolcontentem. Pojęcie pochodzi z języka angielskiego: lol to akronim od słów laugh out loud (tłum. śmiać się głośno), content oznacza treści, przekaz. LOL pojawiło się w slangu internetowym, jednak na stałe wpisało się również do potocznego języka codziennego jako słowo wykorzystywane również poza […]