Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 12
16 Kwiecień 2014
Kategoria:
Co u nas

Życzenia na Święta Wielkanocne

Na Świąteczny czas życzymy Wam, nasi Klienci, Współpracownicy, Sympatycy oraz Czytelnicy tego bloga, radości i wytchnienia! Niech Wielkanoc spędzona w gronie najbliższych pozwoli Wam naładować akumulatory przed wyzwaniami kolejnych miesięcy.


11 Kwiecień 2014

Optymalizacja długości artykułu, posta czy tweeta w komunikacji internetowej

Marketing internetowy opiera się na budowaniu odpowiednich treści oraz ich optymalizacji. Istotnym elementem strategii marketingowej współczesnych przedsiębiorstw jest działalność w social media, do których zaliczamy nie tylko serwisy społecznościowe, ale także społeczności kontentowe, mikroblogi czy blogosferę. Działania marketingowe w internecie są ściśle związane z content marketingiem. To właśnie treść interesuje i budzi interakcje, a właśnie […]


31 Marzec 2014
Kategoria:
Świat reklamy

Selfie w reklamie… Internetowe hity wkraczają do marketingu

„Słit focia”, „focia z ręki” (z ang. selfie) to trend, który podbił social media na całym świecie. Stał się elementem współczesnej pop-kultury, często wkraczając już nawet do poważnego świata polityki (wystarczy przywołać przykłady mniej lub bardziej udanego selfie B. Obamy na pogrzebie N. Mandeli czy zdjęć polskich i ukraińskich polityków na Majdanie). Nie dziwi fakt, […]


21 Marzec 2014
Kategoria:
E-marketing

Performance marketing – kiedy reklamodawca płaci za efekt

Formy marketingu efektywnościowego (ang. performance marketing) teoretycznie powinny być ulubionymi i najczęściej wybieranymi przez reklamodawców kierujących swój przekaz promocyjny poprzez internet. Tak rzeczywiście jest w krajach zachodnich – w USA aż 67% wydatków na reklamę interaktywną to właśnie wydatki na formy performance marketingu (dane IAB z 2013 r.). W Polsce formy marketingu efektywnościowego nie cieszą […]


11 Marzec 2014
Kategoria:
Social media

Facebook zmienia strony fanowskie. Nowy wygląd i funkcjonalności fanpage’y

Użytkownicy Facebooka mogli już od kilku dni zauważyć kosmetyczne zmiany w serwisie. Modyfikacjom uległy np. ikonki powiadomień. Ostatnią zmianą wprowadzoną w funkcjonalnościach stron fanowskich było dodanie informacji o tym, który z administratorów publikuje dany post (od 20 lutego przy postach w widoku administracyjnym wyświetlane jest imię i nazwisko użytkownika publikującego dany wpis). Teraz Facebook idzie […]


6 Marzec 2014

Nowa dyrektywa unijna 2011/83/UE a funkcjonowanie sklepów internetowych – zmiany od czerwca 2014

Do 13 czerwca br. Polska powinna wdrożyć unijną dyrektywę (2011/83/UE) dotyczącą praw konsumentów. Dyrektywa ta nakłada szereg obowiązków na właścicieli sklepów internetowych. Warto już teraz zapoznać się z nowymi zasadami, które zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych miesięcy.


28 Luty 2014
Kategoria:
E-marketing

Inbound marketing – daj się odnaleźć potencjalnym klientom

Zachowania odbiorców przekazu reklamowego ewoluują, dojrzewają, w związku z czym agresywna promocja działalności przestaje być skuteczna. W obecnych czasach skuteczne metody promocji to takie, do których konsument dociera sam, które sprawiają, że interesuje się promowanym produktem/usługą, odnajdując jego dostawcę. Metody marketingu internetowego bazujące na tej zasadzie zaliczamy do grupy marketingu tzw. „przychodzącego”, czyli inbound marketingu.


20 Luty 2014

Mistrzowie marketingu: Heineken i marketing wirusowy

Stworzenie formy reklamowej, która będzie rozpowszechniana wirusowo przez samych sympatyków marki/produktu/firmy to marzenie każdego marketingowca. Marketing wirusowy (ang. viral marketing) polega na stworzeniu właśnie takiej formy – by stała się tak atrakcyjna dla klientów i fanów produktu, że będą ją chętnie sami propagować. Co istotne, jest to stosunkowo niedroga, ale bardzo efektywna metoda promocji marki […]


12 Luty 2014
Kategoria:
E-marketing

Marketing afiliacyjny – jak zbudować efektywną sieć partnerską?

Dla przedsiębiorców działających w branży e-commerce wszelkie formy promocji ich oferty w sieci mają szczególne znaczenie. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocji jest dobrze prowadzona sieć partnerska.


31 Styczeń 2014

Prawa autorskie w sieci i serwisach społecznościowych

Internet jest dziś najpopularniejszym sposobem na szybkie wyszukanie informacji. Sieć daje wiele możliwości. Często jednak zdarza się, że internauci czują się zupełnie bezkarni, wychodząc z założenia, że w wirtualnej rzeczywistości przepisy prawa nie obowiązują. Coraz więcej osób publikujących treści na stronach internetowych skarży się, że są one kopiowane i wykorzystywane na masową skalę. Warto pamiętać, […]