Super Bowl 2019 – przegląd najdroższych reklam świata
Super Bowl 2019 już za nami. Podobnie jak w poprzednich latach, tegoroczny finał amerykańskiej ligi futbolu, nazywany często nieformalnym świętem narodowym cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Najważniejsze sportowe widowisko w USA to jednak nie tylko emocjonująca rozgrywka, lecz także wyjątkowa okazja do promowania znanych i lubianych marek. Oto przegląd najlepszych i najdroższych reklam świata wyemitowanych podczas […]
Wesołych Świąt życzy Borbis Media
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, wszystkim naszym Klientom, Partnerom, Współpracownikom i Sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych dni w gronie najbliższych.
Metamorfoza naszego biura
Wnętrze naszego biura przeszło w ostatnim czasie małą metamorfozę podyktowaną ideą stworzenia jeszcze bardziej ergonomicznego i przyjaznego biura. Na jakie rozwiązania postawiliśmy?
Borbis Media partnerem kierunku Mediaworking na uczelni Collegium Da Vinci
Z przyjemnością dzielimy się informacją o nawiązaniu współpracy biznesowej z jedną z najlepszych niepublicznych uczelni w Wielkopolsce – Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Emotikony w komunikacji marketingowej – savoir vivre używania emoji
Emotikony stały się powszechnym i często nieodłącznym elementem komunikacji internetowej. Co więcej, doskonale wpisują się w proces globalizacji komunikacji, dzięki czemu niektóre przekazy łatwiej jest zrozumieć. Te symbole, potocznie nazywane buźkami, odgrywają również ważną rolę w marketingu i wspomagają komunikację z klientem. Kiedy zatem ich używać, a kiedy nie? W jaki sposób to robić? O […]
Kim są influencerzy i w jaki sposób mogą pomóc w promowaniu marki?
Sposobów na wypromowanie marki jest dziś mnóstwo i ciągle ich przybywa – co rusz pojawiają się nowe trendy. Jednym z nich, który cieszy się dziś ogromną popularnością jest influencer marketing oparty na współpracy z influencerami. Kim są i jak mogą pomóc w promowaniu marki?
7 sposobów na dobrą sprzedaż internetową, czyli jak zadbać o klienta
Duża konkurencja na rynku to błogosławieństwo dla konsumentów i przekleństwo dla przedsiębiorców, a przynajmniej tak twierdzą niektórzy. Fakt, że łatwo można być “wygryzionym” przez większe lub lepiej rozwijające się sklepy internetowe, zamiast jako zagrożenie, można jednak potraktować jako wyzwanie i starać się być lepszym w tym, co się robi. Dziś przedstawiamy 7 sposobów na dobrą […]
Czym jest storytelling i jak go wykorzystać, by podbić serca klientów?
Trendy w marketingu przychodzą i odchodzą, ale wśród nich jest też taki, który od lat jest określany jako jeden ze skuteczniejszych sposobów na pozyskanie uwagi i sympatii klientów. Chodzi oczywiście o niezastąpiony storytelling. Czym jest i jak go wykorzystać, by podbić serca klientów?
Sprzedaż online a zakaz handlu w niedzielę
Ustawowy zakaz handlu w niedziele wciąż wywołuje dość duże poruszenie zarówno wśród konsumentów, jak i właścicieli sklepów stacjonarnych i internetowych. Nie będziemy jednak w tym tekście roztrząsać, czy jest to rozwiązanie dobre czy złe – zajmiemy się tym, jak reaguje na to branża e-commerce.
Jak zintegrować sklep z płatnościami elektronicznymi?
W dobie, gdy sklepy internetowe wyskakują jak grzyby po deszczu, e-commerce jest branżą, w której nie ma miejsca na stagnację i brak rozwoju. Jednym z elementów, które trzeba mieć w e-sklepie, są płatności elektroniczne. Dlaczego jest to tak ważne?