21 czerwiec 2013
Komentarze: 0

Zmiany regulaminów w katalogach internetowych – uwaga na naciągaczy

Mechanizm jest prosty: tworzysz internetowy katalog firm, w regulaminie dodajesz zapis o bezpłatnych wpisach, dodajesz dane teleadresowe tysięcy przedsiębiorstw (i jednocześnie czekasz aż przedsiębiorcy sami zamieszczą swoje wpisy), po czym wprowadzasz małą modyfikację regulaminu, w której „darmowy wpis” zostaje zastąpiony „wpisem płatnym”. Następnie wysyłasz drogą elektroniczną faktury na nieduże kwoty, licząc na ogromne zyski. Pomysł […]


13 czerwiec 2013
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Facebook wprowadza hashtagi – kolejne zmiany na korzyść użytkowników

To już oficjalne – zapowiadana od kilku miesięcy funkcjonalność doczekała się wprowadzenia. Hashtagi (słowa poprzedzone „#” – z ang. „hash”) nie są innowacyjnym rozwiązaniem – stosują je już takie serwisy społecznościowe jak Google+, należący do Facebooka Instagram czy największy serwis umożliwiający mikroblogowanie – Twitter (Twitter wprowadził je jako pierwszy).


10 czerwiec 2013
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Nowe Facebook Ads – będzie prościej!

Facebook wprowadza ostatnio sporo zmian w serwisie. Tym razem przyszedł czas na ofertę reklamową – reklamy na Facebooku mają zostać uproszczone. Zmiany mają być wprowadzane przez najbliższe pół roku, począwszy od lipca – nie wiemy jednak, czy od razu dotkną wszystkich wersji serwisu, czy, wzorem poprzednich zmian, najpierw będą testowane na rynku amerykańskim. Celem jest […]


6 czerwiec 2013
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Ambient marketing – witajcie w świecie zaskoczenia!

Definicje w naszym życiu są bardzo ważne. Układają i systematyzują nam świat. Podobnie, chcielibyśmy mieć rozstrzygnięte pojęcie reklamy ambientowej. A tutaj – psikus. Definicji brak. Ambient marketing obejmuje bowiem wszelkie formy reklamy niestandardowej. Jedynym istotnym elementem tej formy promocji jest zaskoczenie, ambient nie jest bowiem powielaną realizacją – jest tworzony dla konkretnej marki, pod konkretny […]


31 maj 2013
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Nowości na Facebooku – nowe statusy i weryfikacja profili oraz stron

W ostatnich dniach korzystanie z serwisu Facebook było nieco uciążliwe – często pojawiały się błędy i utrudnione było dodawania postów, np. na stronach fanowskich. Jak się domyślaliśmy, spowodowane to było wprowadzaniem nowinek w serwisie. Już teraz możemy potwierdzić –  Facebook wprowadził drobne, ale znaczące, funkcjonalności. Weryfikacja profili i stron Najpopularniejszyserwis społecznościowy postanowił pójść w ślady […]


16 maj 2013
Komentarze: 0

Przedstawiamy nowy Google+ i nowe Google Maps

Jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie technologii tego roku to Konferencja Google I/O 2013. Konferencja odbywa się w San Fransisco w od wczoraj do piątku (15- 17 maja) z udziałem 6000 programistów z 90 krajów. Na Konferencji I/O Google często prezentuje nowe produkty czy aktualizacje i zmiany swoich produktów i usług. I tym razem pokazano […]


15 maj 2013
Komentarze: 0

Nadchodzi Graph Search. Zastanów się, jakie dane udostępniasz na FB

Imię i nazwisko: Królewna Śnieżka. Mieszka w: Chatce krasnoludków. Pochodzi z: Zamek za górami za lasami. Status związku: To skomplikowane. Poglądy polityczne: Monarchia. Praca: gotowanie i sprzątanie dla 7 krasnoludków. Pozornie to tylko garść informacji, kilka zdań o księżniczce z bajki. Nic ważnego i nadzwyczajnego. Te dane to jednak ogromny potencjał dla reklamodawców, firm monitorujących […]


26 kwiecień 2013
Kategoria:
E-marketing
Komentarze: 0

„Content is king” czyli skuteczny content marketing

Content marketing (czyli marketing treści) to tworzenie jak najlepszej i najbardziej użytecznej zawartości stron internetowych. Umożliwia pozyskiwanie użytkowników strony przez publikację ciekawych artykułów, informacji, porad skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Za jego pomocą umieszcza się i rozpowszechnia treści związane z określoną branżą przy obustronnej korzyści – dla nadawcy i odbiorcy przekazu (czyli najczęściej firmy i […]


11 kwiecień 2013
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Świat, którym rządzi mem

Mem internetowy określa zjawisko objawiające się poprzez powielanie i rozpowszechnianie treści np. w serwisach społecznościowych. Memy to najczęściej materiały obrazkowe (ale też kilkusekundowe filmiki), często opatrzone komentarzem internauty. Znaczenie memów jest większe niż mogłoby się wydawać. Mem często nazywany jest kulturowym fenomenem obecnych czasów.


10 kwiecień 2013
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Idzie nowe – zupełnie inny Facebook

7. marca odbyła się konferencja przedstawicieli Facebooka, na której zaprezentowano zmiany, które mają być wprowadzone w najpopularniejszym serwisie społecznościowym w przeciągu najbliższych miesięcy. Najważniejsze poprawki dotyczą Aktualności (News Feed). Wraz z wprowadzonymi nieco wcześniej zmianami Osi czasu (Timeline), Facebook przybiera zupełnie nową formę. Zmiany, które wkrótce mają być wprowadzone są tak dalekie, że nie można […]