Nowości na Facebooku – nowe statusy i weryfikacja profili oraz stron
W ostatnich dniach korzystanie z serwisu Facebook było nieco uciążliwe – często pojawiały się błędy i utrudnione było dodawania postów, np. na stronach fanowskich. Jak się domyślaliśmy, spowodowane to było wprowadzaniem nowinek w serwisie. Już teraz możemy potwierdzić – Facebook wprowadził drobne, ale znaczące, funkcjonalności. Weryfikacja profili i stron Najpopularniejszyserwis społecznościowy postanowił pójść w ślady […]
Przedstawiamy nowy Google+ i nowe Google Maps
Jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie technologii tego roku to Konferencja Google I/O 2013. Konferencja odbywa się w San Fransisco w od wczoraj do piątku (15- 17 maja) z udziałem 6000 programistów z 90 krajów. Na Konferencji I/O Google często prezentuje nowe produkty czy aktualizacje i zmiany swoich produktów i usług. I tym razem pokazano […]
Nadchodzi Graph Search. Zastanów się, jakie dane udostępniasz na FB
Imię i nazwisko: Królewna Śnieżka. Mieszka w: Chatce krasnoludków. Pochodzi z: Zamek za górami za lasami. Status związku: To skomplikowane. Poglądy polityczne: Monarchia. Praca: gotowanie i sprzątanie dla 7 krasnoludków. Pozornie to tylko garść informacji, kilka zdań o księżniczce z bajki. Nic ważnego i nadzwyczajnego. Te dane to jednak ogromny potencjał dla reklamodawców, firm monitorujących […]
„Content is king” czyli skuteczny content marketing
Content marketing (czyli marketing treści) to tworzenie jak najlepszej i najbardziej użytecznej zawartości stron internetowych. Umożliwia pozyskiwanie użytkowników strony przez publikację ciekawych artykułów, informacji, porad skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Za jego pomocą umieszcza się i rozpowszechnia treści związane z określoną branżą przy obustronnej korzyści – dla nadawcy i odbiorcy przekazu (czyli najczęściej firmy i […]
Świat, którym rządzi mem
Mem internetowy określa zjawisko objawiające się poprzez powielanie i rozpowszechnianie treści np. w serwisach społecznościowych. Memy to najczęściej materiały obrazkowe (ale też kilkusekundowe filmiki), często opatrzone komentarzem internauty. Znaczenie memów jest większe niż mogłoby się wydawać. Mem często nazywany jest kulturowym fenomenem obecnych czasów.
Idzie nowe – zupełnie inny Facebook
7. marca odbyła się konferencja przedstawicieli Facebooka, na której zaprezentowano zmiany, które mają być wprowadzone w najpopularniejszym serwisie społecznościowym w przeciągu najbliższych miesięcy. Najważniejsze poprawki dotyczą Aktualności (News Feed). Wraz z wprowadzonymi nieco wcześniej zmianami Osi czasu (Timeline), Facebook przybiera zupełnie nową formę. Zmiany, które wkrótce mają być wprowadzone są tak dalekie, że nie można […]
Phishing na Facebooku
W dobie rozwiniętych cyfrowych kanałów komunikacyjnych, każdy użytkownik Internetu narażony jest na różne ataki ze strony crackerów. Jednym z takich zagrożeń jest phishing, czyli kradzież tożsamości w sieci, polegająca na wyłudzeniu danych osobistych – haseł do witryn internetowych, numerów kart kredytowych czy haseł dostępowych do kont bankowych.
Wielkanocne życzenia!
Choć uwielbiamy naszą pracę i marketing jest dla nas prawdziwą pasją, szanujemy świąteczną tradycję i w tą Wielkanoc będziemy zbierać siły, by po Świętach wrócić do naszych Klientów, Sympatyków, również Czytelników tego bloga i budować marketingowe sukcesy i dostarczać coraz więcej marketingowych informacji! Właśnie odpoczynku życzymy naszym Klientom, Sympatykom i Czytelnikom bloga! Niech te Święta […]
Nowe przepisy i zasady korzystania z cookies
Od kilku dni po otwarciu wielu witryn internetowych pojawia się okno z informacją o polityce związanej z plikami cookies. Zastanawiacie się pewnie, dlaczego zaczęły się pojawiać takie informacje i czy nie są to działania ingerujące w prywatność użytkowników. Uspakajamy – jest to związane z nowelizacją ustawy Prawo Telekomunikacyjne i ma przede wszystkim służyć celom informacyjnym […]
Złota reguła firmowego cover photo na Facebooku
Jeszcze do niedawna utworzenie odpowiedniego zdjęcia w tle (cover photo) na fanpage’u wiązało się z szeregiem ograniczeń. Facebook postanowił to jednak zmienić i w środę, 20.03.2013 zdjął większość ograniczeń, pozostawiając tylko jedną regułę dotyczącą tych grafik.