Optymalizacja stron i sklepów internetowych | Borbis Media

Strony internetowe przygotowywane dla naszych klientów są optymalizowane już na etapie tworzenia. Zajmujemy się jednak także optymalizacją stron już istniejących. Usługa polega na poprawieniu jakości witryny. Jakość strony jest rozpatrywana ze względu na jej strukturę, poprawność kodu, dostępność dla wyszukiwarek i atrakcyjność dla jej użytkowników.

Optymalizacja odbywa się na trzech płaszczyznach – optymalizacji kodu strony, treści i konwersji.

Optymalizacja

Optymalizacja kodu strony

optymalizacja_koduSłuży przygotowaniu do pozycjonowania – zoptymalizowany kod strony sprawia, że jest ona przyjazna i lepiej widoczna dla mechanizmów wyszukiwarek (w tym przede wszystkim Google).

W ramach działań optymalizacyjnych konstruujemy tagi o szczególnym znaczeniu (meta tagi – znaczniki meta): odpowiednio dobieramy tytuł, opis strony itp. Dodajemy przyjazne linki, które umożliwiają umieszczenie słów kluczowych w adresach podstron, wpływają też na szybszą indeksację stron. Opracowujemy odpowiednią strukturę nagłówków oraz podpisujemy wszystkie zdjęcia i grafiki.

Optymalizacja kodu strony jest pierwszym, istotnym etapem optymalizacji strony internetowej. Jej główne zadanie opiera się na eliminacji błędów znajdujących się w kodzie źródłowym, które utrudniają skuteczne wypromowanie strony. Wybór odpowiednich, niezbyt długich i odnoszących się do działalności słów kluczowych ma w przypadku optymalizacji strony pierwszorzędne znaczenie. Najważniejsze frazy w tekście powinny być właściwie akcentowane, dzięki czemu witryna staje się jeszcze łatwiej dostępna dla wyszukiwarek. Pozwala ona również skutecznie przyspieszyć prędkość ładowania strony, dlatego też znacząco wpływa na podniesienie komfortu przeglądania witryny.

    Odbierz rabat! Kod rabatowy na Twój e-mail

    Optymalizacja

    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez firmę Borbis Media z siedzibą w Poznaniu, ul. Poznańska 56/2, NIP: 7812020769, która jest administratorem danych osobowych.
    Zapoznałem/-am się ze szczegółowymi informacjami o przetwarzaniu danych, dostępnymi są w Polityce prywatności.

    Optymalizacja treści

    Optymalizacja treściMa dwie funkcje: wspomaga pozycjonowanie, ale służy także użytkownikom strony. Odpowiednio zaznaczone słowa kluczowe, oryginalna, interesująca treść to elementy ważne nie tylko dla mechanizmów wyszukiwarek, ale także dla internautów odwiedzających stronę, którzy tu szukają informacji.

    Optymalizując treść, przygotowujemy oryginalny, unikatowy content na podstawie dostarczonych materiałów i informacji. Przygotowywane przez nas treści pełne są słów kluczowych, dzięki którym użytkownicy trafiają na interesujące ich informacje. Prowadzimy wszelkie działania, które mogą wpłynąć na poprawę statystyk odwiedzin strony.

    Sekret optymalizacji treści tkwi w doborze oryginalnych i co najważniejsze, niepowtarzalnych treści, a także właściwego tytułu dla tekstu. Tytuł spełnia bowiem jedną z kluczowych funkcji optymalizacyjnych. Ważne jest również dbanie o klarowność przekazu, który powinien być jasny i zrozumiały dla każdego użytkownika. Istotny jest także dobór odpowiednich słów kluczowych, który przekłada się na konkretną pozycję witryny internetowej w wyszukiwarkach. Udana optymalizacja treści w wyraźny sposób zwiększa ruch na stronie internetowej.

    Optymalizacja konwersji

    Optymalizacja konwersjiCelem optymalizacji konwersji jest przede wszystkim zwiększenie sprzedaży, ilości zapytań np. poprzez formularz kontaktowy. Ten rodzaj optymalizacji służy zamianie użytkowników odwiedzających stronę firmową w klientów danej firmy.

    Działania optymalizacji konwersji służą poprawie efektywności odwiedzin strony. Dzięki nim odwiedzający stronę częściej skłaniają się do wykonania postawionych przed nimi akcji (zakupu, wysłania zapytania ofertowego).

    Umiejętne wykorzystanie zalet optymalizacji konwersji wpływa na odniesienie sukcesu rynkowego. Wpływ ma w tym przypadku rosnąca liczba stałych, wiernych klientów, a także ciągle powiększająca się ilość składanych przez nich zapytań czy  zamówień. Skuteczna optymalizacja konwersji przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów firmy.