Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 10
21 Kwiecień 2015
Kategoria:
E-marketing

Analityka internetowa kluczem do sukcesu

Podejmując jakiekolwiek działania marketingowe w internecie, trzeba liczyć się z tym, że niekoniecznie mogą one przynieść zamierzone korzyści. To jednak nic takiego – przysłowie „człowiek uczy się na błędach” obowiązuje także i w tej dziedzinie, a wyciąganiu wniosków służy wciąż niedoceniana analityka internetowa.


10 Kwiecień 2015
Kategoria:
Świat reklamy

Niepokój, strach, śmiech – tak się robi prankvertising!

Strach, niepokój, groza – to właśnie te emocje stanowią teraz narzędzie promocji, po które sięga coraz więcej marek, aby skierować uwagę odbiorców na swoje produkty. Na pewno większość osób miała okazję zobaczyć psa-pająka, który był najpopularniejszym filmikiem na YouTubie w roku 2014. To doskonały przykład na wspomniane zjawisko, kryjące się pod nazwą prankvertising.


31 Marzec 2015
Kategoria:
Social media

Wiosenne porządki na Facebooku

Dwa tygodnie temu społecznościowy gigant rozpoczął procedurę usuwania fałszywych polubień na fanpage’ach. Po kilku dniach wszystko było już jasne – kto uczciwie zgromadził fanów, a kto ich po prostu kupił.


20 Marzec 2015
Kategoria:
E-commerce

E-sprzedawco, nie zapomnij o m-commerce

Branża e-commerce nieustannie się rozwija, wyznaczając właścicielom sklepów internetowych kolejne wyzwania. W ostatnim czasie chodzi przede wszystkim o to, by sprostać wymaganiom klientów, którzy coraz częściej robią zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Przy takiej tendencji niemożliwe jest osiągnięcie sukcesu bez wdrożenia mobilnych rozwiązań – do gry wchodzi więc m-commerce.


6 Marzec 2015
Kategoria:
Social media

Kryzys w social media? Tylko spokojnie!

Zmagały się już z nim takie marki, jak Wedel, Nestle, Sokołów, Play, nc+ czy BZ WBK. W ostatnim czasie także Empik, Wittchen oraz…miasto Kraków. Mowa o kryzysie w social media.


27 Luty 2015
Kategoria:
Świat reklamy

Reklama wielu produktów, czyli o nowej funkcji Facebooka

Przed kilkoma dniami Facebook wprowadził nową funkcję, która z pewnością przypadnie do gustu osobom promującym na najpopularniejszym portalu społecznościowym swoje sklepy internetowe. Na czym zatem polega funkcjonalność Multi Product Ad?


18 Luty 2015

Czego pragną e-konsumenci?

Wraz z rozwojem branży e-commerce wymagania klientów-internautów stale się zwiększają, przez co wiele niedostosowanych do oczekiwań e-sklepów znacznie traci na zainteresowaniu. W jaki sposób stworzyć zatem i poprowadzić sklep internetowy, by trafił on w gusta potencjalnych klientów?


4 Luty 2015
Kategoria:
Świat reklamy

Super Bowl – święto sportu czy reklam?

Podczas gdy większość polskiego społeczeństwa smacznie spała, w nocy z niedzieli na poniedziałek (w Ameryce trwał wówczas niedzielny wieczór) ok. 115 mln ludzi na całym świecie oglądało transmisję Super Bowl – finałowego meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim na stadionie Phoenix. W zasadzie to nie wiadomo, czy oglądali oni mistrzostwa czy reklamy, które specjalnie na […]


27 Styczeń 2015
Kategoria:
Świat reklamy

Czy brand hero ratują marki?

W czasach, gdy konsumenci są wręcz przytłaczani ilością i różnorodnością produktów i usług, poszczególne marki mają naprawdę poważny problem z wyróżnieniem się spośród konkurencji. Jak zatem skupić na sobie uwagę i zyskać sympatię klientów? Na ratunek przybywa brand hero!


16 Styczeń 2015
Kategoria:
Social media

Czego jeszcze nie wiesz o Google+?

Na pierwszy rzut oka Facebook wśród innych serwisów społecznościowych wydaje się być zdecydowanym liderem pod każdym względem. Istnieją jednak przecież inne portale, które także skupiają wokół siebie internautów oraz dostarczają im skutecznych narzędzi do promowania się w sieci. Mowa tutaj przede wszystkim o Google+.