Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 10
18 Grudzień 2014
Kategoria:
Social media

Ukryte emotikony na Google Hangouts

Zapewne wszyscy, którzy korzystają z poczty Gmail, nie raz komunikowali się ze znajomymi za pośrednictwem aplikacji Google Hangouts, działającej w obrębie wspomnianej skrzynki pocztowej. Twórcy czata przygotowali dla swoich użytkowników kilka ukrytych, zabawnych emotikon, które ostatnio odkryte przez borbisową ekipę, zabrały im z życia kilkanaście cennych minut pracy.☺


4 Grudzień 2014
Kategoria:
Social media

Zmiany w regulaminie, łańcuszki i…Facebook

Facebookowi, jak się okazuje, ciągle mało zmian. Tym razem jednak nie będą one dotyczyły nowych funkcjonalności a treści regulaminu. Ledwo informacja ta ujrzała światło dzienne, a już rozpoczęły się liczne protesty i publikowanie oświadczeń dotyczących praw autorskich. O co chodzi Facebookowi, a o co jego użytkownikom?


28 Listopad 2014
Kategoria:
Social media

Typy użytkowników mediów społecznościowych

Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych stale wzrasta. Nic dziwnego, profile na Facebooku czy Instagramie mają już nawet przedszkolaki. Im więcej osób, w dodatku z różnych środowisk i przedziałów wiekowych, tym wyraźniej zarysowują się pewne charakterystyczne typy użytkowników social media. Oto one.


14 Listopad 2014

Zmiany w funkcjonowaniu e-sklepów – grudzień 2014 r.

25 grudnia 2014 roku w życie wchodzi nowa ustawa o prawach konsumenta, która obejmuje swoim zakresem także działalność sklepów internetowych. Jak się okazuje, mimo że do tego dnia pozostało trochę więcej niż miesiąc, prawie połowa właścicieli e-sklepów nie jest przygotowana na nadchodzące zmiany (wnioski pochodzące z badania agencji Praktycy.com dla platformy RzetelnyRegulamin.pl). Co więcej, część […]


13 Listopad 2014
Kategoria:
Social media

Znajduj ciekawe lokalizacje z Facebook Places

Dwa dni temu najpopularniejszy serwis społecznościowy wprowadził kolejną pomysłową funkcjonalność, która na pewno przypadnie większości do gustu. Facebook Places, bo tak nazywa się nowa funkcja, służy łatwiejszemu wyszukiwaniu konkretnych miejsc.


24 Październik 2014

Kolory (w) marketingu

Nie od dziś wiadomo, że każdemu kolorowi przypisuje się konkretne znaczenie. Ich odpowiednie wyeksponowanie odgrywa bardzo istotną rolę w podświadomym kształtowaniu ludzkich emocji i zachowań. Z tego też względu moc kolorów wykorzystywana jest także (lub nawet przede wszystkim) w marketingu.


15 Październik 2014
Kategoria:
Social media

Vlogerzy – czym i dlaczego zdominowali YouTuba?

Każdy, kto choć trochę buszuje po internecie i mediach społecznościowych na pewno zauważył, że na YouTubie dominują filmiki, których autorami są tzw. vlogerzy. Nic dziwnego, według rankingów, są twórcami najpopularniejszych polskich kanałów na YT.


3 Październik 2014
Kategoria:
Social media

Ciekawość a naiwność, czyli oszustwa na Facebooku

Umieszczanie w internecie prywatnych treści to coś, na co czyhają cyberprzestępcy, którzy za pomocą bardzo sprytnych, choć banalnych, działań zyskują do nich dostęp. Schemat jest w zasadzie jeden: publikacja kontrowersyjnego, chwytliwego i oczywiście nieprawdziwego posta, a do tego odpowiednio dobrane zdjęcie, mające na celu zagranie na emocjach. To najlepiej opisuje procedurę oszustw stosowanych na Facebooku, […]


12 Wrzesień 2014
Kategoria:
Co u nas

Współpraca z Jigoshop

Jigoshop to system zarządzania treścią typu Open Source, przeznaczony dla sklepów internetowych opartych na platformie WordPress. Popularność tego oprogramowania cały czas wzrasta, głównie od momentu przejęcia Jigoshop przez grupę przedsiębiorców, którzy stworzyli również firmę Proxar IT Consulting z siedzibą w Londynie.


2 Wrzesień 2014
Kategoria:
Social media

Zmiany na Facebooku – co należy wiedzieć?

Ograniczenie zasięgu postów organicznych stało się faktem, z którym administratorzy stron fanowskich musieli się już dawno pogodzić. Oprócz zmian, jakie Facebook wprowadził w algorytmie EdgeRank, idą kolejne, mające na celu ułatwienie użytkownikom serwisu dotarcie do treści bardziej wartościowych, a także rozróżnienie poważnych od tych lekkich. Ponadto, zmiany w reklamach pomogą w promowaniu marki.