Opinie w internecie i ich wpływ na decyzje zakupowe
Opinie o danym produkcie pełnią w internecie oczywistą rolę: potencjalnych klientów informują o tym, czy produkt spełnia swoją funkcję u innych użytkowników, sprzedającemu zaś mówią, czy klienci są zadowoleni z jego zakupu. O tym, że recenzje powodują pewne określone reakcje klientów, nie trzeba wspominać. W dobie stale rozwijającego się e-handlu warto jednak zadać sobie pytanie […]
Twój sklep internetowy nie rozwija się? Sprawdź dlaczego!
W naszym kraju zarejestrowanych jest obecnie ponad 20 tysięcy internetowych sklepów. Z każdym tygodniem pojawia się ich coraz więcej, co wcale nie wywołuje zdziwienia. Wręcz przeciwnie – ulokowanie swojego biznesu w Internecie pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, którzy są mogą dokonywać transakcji z dowolnego miejsca, w którym posiadają dostęp do Internetu. Jednak zdarza […]
Jak COVID-19 wpłynął na branżę e-commerce?
Epidemia zaskoczyła cały świat. Nikt nie spodziewał się, że wirus przyniesie tak poważne konsekwencje nie tylko zdrowotne, ale także społeczne i ekonomiczne. O ile tak zwany “lockdown” spowodował zamknięcie niemal wszystkich stacjonarnych sklepów, o tyle branża e-commerce – trzeba to przyznać – święci prawdziwe triumfy. W jaki sposób COVID-19 wpłynął na rynek sprzedaży internetowej i […]
Skuteczny content marketing dla e-commerce
W obecnych czasach content marketing to niezwykle istotny element funkcjonowania firmy w branży e-commerce. Bez tych działań nie sposób osiągnąć wysokich wyników i rozwinąć potencjału, jaki drzemie w marketingu internetowym. Warto więc dowiedzieć się, jakie treści tworzyć oraz jak często i gdzie je publikować, aby możliwie najskuteczniej docierały do naszych odbiorców i przynosiły efekty w […]
Zdrowych i spokojnych Świąt!
Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom składamy płynące z serca życzenia: zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością. Aby ten szczególny czas był okazją do odpoczynku i zadumy, a także napełniał wiosennym optymizmem i dodawał sił. Wesołego Alleluja!
Najlepsze reklamy Super Bowl 2020
Finałowy mecz o puchar Super Bowl to od lat najchętniej oglądane sportowe widowisko w Ameryce – w samym USA obejrzało je ponad 100 milionów widzów! Tym razem na stadionie w Miami o mistrzostwo zmierzyli się zawodnicy z Kansas City Chief i San Francisco. Choć przez większość meczu szala zwycięstwa przechylała się na stronę zawodników z […]
Borbis Media życzy Wesołych Świąt!
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia: aby świąteczny czas przepełniony był radością, ciepłem i rodzinną atmosferą. Niech przyniesie odpoczynek i chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków oraz energię i pomyślność na cały następny rok!
Czego nie można reklamować w Google Ads?
W ostatnim artykule pisaliśmy o typach reklam Google Ads, a teraz chcielibyśmy nieco przybliżyć temat dotyczący zasad przeprowadzania kampanii. Okazuje się bowiem, że reklamowanie niektórych produktów jest niedozwolone. Dobra widoczność w sieci wymaga zatem przestrzegania konkretnych ograniczeń. Czego nie można reklamować w Google Ads?
Typy reklam Google Ads
Reklama w internecie przybiera coraz bardziej zachęcające i przykuwające uwagę formy. Kampanie stają się efektywniejsze głównie, dzięki odpowiedniej personalizacji oraz analizie upodobań użytkowników sieci, do której wykorzystuje się zaawansowane narzędzia wyszukiwarek. Czym jest popularny system reklamowy Google oraz jakie typy reklam Google Ads (dawniej Google AdWords) wyróżnia się obecnie?
Życzenia na Święta Wielkanocne
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych wszystkim naszym Klientom, Partnerom, Sympatykom oraz Czytelnikom tego bloga składamy najserdeczniejsze życzenia: dużo zdrowia, radości, odpoczynku przy rodzinnym stole oraz mnóstwa wiosennego optymizmu!