7 sposobów na dobrą sprzedaż internetową, czyli jak zadbać o klienta
Duża konkurencja na rynku to błogosławieństwo dla konsumentów i przekleństwo dla przedsiębiorców, a przynajmniej tak twierdzą niektórzy. Fakt, że łatwo można być “wygryzionym” przez większe lub lepiej rozwijające się sklepy internetowe, zamiast jako zagrożenie, można jednak potraktować jako wyzwanie i starać się być lepszym w tym, co się robi. Dziś przedstawiamy 7 sposobów na dobrą […]
Czym jest storytelling i jak go wykorzystać, by podbić serca klientów?
Trendy w marketingu przychodzą i odchodzą, ale wśród nich jest też taki, który od lat jest określany jako jeden ze skuteczniejszych sposobów na pozyskanie uwagi i sympatii klientów. Chodzi oczywiście o niezastąpiony storytelling. Czym jest i jak go wykorzystać, by podbić serca klientów?
Sprzedaż online a zakaz handlu w niedzielę
Ustawowy zakaz handlu w niedziele wciąż wywołuje dość duże poruszenie zarówno wśród konsumentów, jak i właścicieli sklepów stacjonarnych i internetowych. Nie będziemy jednak w tym tekście roztrząsać, czy jest to rozwiązanie dobre czy złe – zajmiemy się tym, jak reaguje na to branża e-commerce.
Jak zintegrować sklep z płatnościami elektronicznymi?
W dobie, gdy sklepy internetowe wyskakują jak grzyby po deszczu, e-commerce jest branżą, w której nie ma miejsca na stagnację i brak rozwoju. Jednym z elementów, które trzeba mieć w e-sklepie, są płatności elektroniczne. Dlaczego jest to tak ważne?
W jakich sytuacjach Facebook może zatrzymać kampanię reklamową?
Tworzenie kampanii reklamowej na Facebooku potrafi być czasochłonne i nieraz kosztuje wiele trudu. Uruchomienie jej może jednak, zamiast osiągania pożądanych rezultatów, skutkować komunikatem o tym, że post czy reklama nie zostały przyjęte. W tym tekście dowiesz się, w jakich sytuacjach Facebook może zatrzymać kampanię reklamową i jak można tego uniknąć.
Co to certyfikat SSL i czy jest obowiązkowy?
W internecie podajemy swoje adresy domowe i mailowe, numery kart płatniczych i telefonów. Niektórzy są tym bardziej zaniepokojeni, inni mniej, jednak przychylniej zostawia się dane na stronie o potwierdzonej wiarygodności niż takiej, którą blokuje nawet darmowy antywirus. Bezpieczeństwo danych na danej witrynie internetowej można łatwo zapewnić – wystarczy wyposażyć stronę lub sklep w certyfikat SSL. […]
Opis produktu a sprzedaż – czy content sprzedaje?
Przeglądanie ofert niektórych sklepów internetowych może wprawić w prawdziwe osłupienie. Nie ze względu na ich wątpliwą wartość estetyczną, ale z powodu zamieszczonych tam opisów produktów. Czasem nie ma ich wcale, niekiedy są, ale tak niedopracowane, że ich obecność też nie daje żadnych korzyści. Najczęściej jednak są one po prostu skopiowane ze strony producenta albo, co […]
RODO w marketingu internetowym – 8 pytań i odpowiedzi
Prowadzisz sklep internetowy, mały biznes online albo stronę internetową firmy i nie chcesz narazić się na przykre konsekwencje prawne i finansowe? W każdym z tych przypadków na pewno drżysz na myśl o 25 maja 2018 roku i wchodzącym wtedy w życie tajemniczym RODO. Czym jest i jak się z tym uporać? Co można, a czego […]
Co to jest direct answers, czyli pozycja zero w Google?
Na szczyt w wynikach wyszukiwarki Google prowadzą trzy drogi. Pierwsza jest łatwa do pokonania, ale niekiedy dość kosztowna – to reklamy Adwords. Druga prowadzi przez wyniki organiczne, czyli długookresowe pozycjonowanie strony. Z kolei w tym tekście dowiesz się, czym jest Direct Answers, czyli pozycja zero w Google, która pozwala na dotarcie na samą górę tą […]
Dlaczego warto robić kampanie sezonowe?
Zaplanowane kampanie reklamowe to coś, do czego dąży wiele firm, ale niekoniecznie robi to z powodzeniem. Jednym z najlepszych pretekstów do tego, by raz na zawsze to zmienić, jest uzależnienie niektórych promocji od nadchodzących świąt czy najgorętszych okresów sprzedażowych. Dlaczego warto robić kampanie sezonowe i w jaki sposób można je wykorzystać?