Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 6
9 Sierpień 2016
Kategoria:
Social media

#instamarketing, czyli jak wykorzystać marketingową moc Instagrama?

Dzisiejsze czasy to triumf kultury obrazkowej – to pewne. Atrakcyjny przekaz foto lub video odpowiada w dużej mierze za marketingowy sukces. Coraz więcej marek wdraża więc do swojej strategii działania komunikowanie poprzez największy serwis foto wśród social media, czyli Instagram.


27 Lipiec 2016
Kategoria:
E-marketing

8 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy

Blog firmowy to jedna z najskuteczniejszych i najtańszych metod promocji firmy w sieci. Często aktualizowany, pełen ciekawych i inspirujących artykułów przyciąga internautów i zachęca ich do poznania oferty. Poniżej przedstawiamy 8 głównych powodów, dla których powinieneś prowadzić lub zlecić prowadzenie bloga na swojej stronie firmowej.


8 Lipiec 2016
Kategoria:
E-marketing

Eye tracking i mapa cieplna – jak badać użyteczność strony internetowej

W dzisiejszych czasach ciężko znaleźć firmę, która nie ma swojej strony internetowej. Wiele przedsiębiorców zdecydowało się również przenieść biznes do sieci, tworząc e-sklepy i serwisy usług typu SaaS (ang. Software as a Service, czyli usługi dostępne z poziomu przeglądarki internetowej). Samo posiadanie strony to jednak dopiero początek. Każda witryna www powinna być przede wszystkim funkcjonalna […]


30 Czerwiec 2016
Kategoria:
Świat reklamy

EURO 2016 w reklamie – jak marki korzystają z sukcesów naszych piłkarzy?

Duże wydarzenia sportowe takie jak Igrzyska Olimpijskie, Mundial czy Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to nie tylko święto kibicowania i ogromnych emocji, ale także wyjątkowa okazja do działań promocyjnych, którą marki wykorzystują do granic możliwości. Gdy akcje promocyjne z łączą się z możliwymi sukcesami narodowej drużyny, ich efekty mogą zaskoczyć nie tylko kibiców.


17 Czerwiec 2016
Kategoria:
Social media

Nowości na Facebooku – zdjęcia sferyczne i Facebook Deep Text

Zespół Facebooka intensywnie myśli nad nowymi możliwościami i funkcjonalnościami, które można udostępnić użytkownikom. W ostatnich miesiącach największym echem odbiło się wprowadzenie transmisji live – coraz bardziej popularnej w świecie social media funkcji znanej ze społecznościowej aplikacji Snapchat. Sam Mark Zuckerberg wykorzystał właśnie tę funkcjonalność w tym tygodniu tworząc pierwszy w historii serwisu chat z użytkownikami […]


10 Czerwiec 2016
Kategoria:
E-commerce

Dlaczego e-konsumenci porzucają swoje koszyki?

Zjawisko porzucania koszyków to największe utrapienie właścicieli sklepów internetowych. Tym bardziej, że skala tego problemu jest naprawdę ogromna – według Baymard Institute niemal 70% e-konsumentów w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu upatrzonego produktu – zarówno w przypadku zakupów za pośrednictwem komputera, jak i urządzeń mobilnych. Dlaczego tak się dzieje i w jaki sposób temu przeciwdziałać?


27 Maj 2016

Nowy format reklam Google dla m-commerce

M-commerce stale rośnie w siłę. Doskonałym na to dowodem jest chociażby Polska, która według Polskiej Izby Handlowej do 2018 roku stanie się w tej dziedzinie liderem wśród europejskich państw. Rozwój branży postanowił wykorzystać Google wprowadzając reklamy, które wyświetlają się podczas przeglądania grafiki. Takie rozwiązanie umożliwi dokonanie transakcji użytkownikom smartfonów z poziomu wyszukiwarki obrazów.


29 Kwiecień 2016
Kategoria:
Świat reklamy

Reklama teaserowa – intryguje i…działa

Na pierwszy rzut oka reklamy telewizyjne to zmora wszystkich widzów. Czasami jednak mają w sobie coś, co sprawia, że jednak rezygnujemy z wyjścia z pokoju na czas bloku reklamowego – zostajemy, by jeszcze chwilkę na nie popatrzeć i dowiedzieć się o co chodzi w emitowanym przekazie. Niestety po chwili reklama się kończy, a nas zżera […]


25 Marzec 2016
Kategoria:
Co u nas

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Wszystkim Klientom, Sympatykom i Czytelnikom bloga życzymy, by nadchodzące Święta były chwilą wytchnienia od codziennych obowiązków i zmartwień oraz doskonałą okazją do miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół. By towarzyszył Wam radosny, wiosenny nastrój, a Lany Poniedziałek nie zostawił na Was suchej nitki 😉 Wesołego Alleluja!


4 Marzec 2016

Co przyniesie 2016 rok w e-commerce?

Ostatni rok dla polskiego e-commerce był nadzwyczaj korzystny. Pod uwagę warto wziąć tutaj chociażby fakt, że polski rynek w tej branży rozwijał się najszybciej spośród wszystkich europejskich państw, osiągając 6-procentowy udział w strukturze produktu krajowego. Tendencja ta będzie się oczywiście utrzymywać. Przekonajcie się, jakie trendy wpłyną na rosnący sukces e-commerce.