Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media
6 Kwiecień 2018

5 skutecznych sposobów na promowanie bloga

Początkom przygody z prowadzeniem bloga firmowego towarzyszy zwykle duży zapał do pracy, entuzjazm oraz niecierpliwe oczekiwanie na wzrost wskaźnika odbiorców. Ale nie tak szybko… Po opublikowaniu kilku naprawdę wartościowych i interesujących wpisów na blogu ruch jest znikomy, a jedynymi wyświetleniami są… własne. Nie oznacza to jednak, że prowadzenie firmowego bloga nie ma sensu, wręcz przeciwnie […]


29 Marzec 2018
Kategoria:
Co u nas

Życzenia wielkanocne

Na czas Świąt Wielkanocnych wszystkim naszym Klientom, Partnerom, Sympatykom oraz Czytelnikom tego bloga życzymy dużo spokoju, radości i wytchnienia od codziennych obowiązków. Niech te Święta będą okazją do spędzenia wspólnych chwil z najbliższymi.


21 Marzec 2018
Kategoria:
E-marketing

Strona typu one-page – to musisz wiedzieć

W dobie dzisiejszego rozwoju internetu sprawa wygląda jasno: brak firmowej strony internetowej dyskwalifikuje przedsiębiorstwo w oczach potencjalnego klienta. Nie oznacza to na szczęście, że każdy musi tworzyć bardzo rozbudowaną witrynę internetową, a potem poświęcać wiele godzin i środków finansowych na jej zarządzanie. Z pomocą przychodzą proste i skuteczne strony typu one-page.


8 Luty 2018
Kategoria:
Świat reklamy

Najdroższe reklamy ponownie podczas Super Bowl 2018

Kolejny, 52. finał Super Bowl już za nami! To nie tylko najważniejsza rozgrywka futbolu amerykańskiego, to także doskonałe show z gwiazdami muzyki, zapowiedziami hitów filmowych oraz reklamami, które toczą między sobą bitwę o miano najlepszej, na co wielu wyczekuje z niecierpliwością.


19 Styczeń 2018
Kategoria:
Social media

Zmiany na Facebooku – dlaczego zasięg postów znów spada?

Dzieje się to, czego najbardziej obawiali się administratorzy stron – zasięg postów znów drastycznie spada. Choć jest on zauważalny już od jakiegoś czasu, na początku stycznia serwis poinformował o kolejnej zmianie algorytmu. Spowoduje to faworyzowanie wpisów publikowanych przez znajomych i rodzinę użytkownika oraz wyświetlanie ich na wyższych pozycjach w Aktualnościach, spychając tym samym na niższe […]


22 Grudzień 2017
Kategoria:
Co u nas

Świąteczne życzenia od Borbis Media

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia: Świąt białych, pachnących choinką, spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, dających radość i odpoczynek oraz nadzieję na Nowy Rok, aby był jeszcze lepszy niż ten, co właśnie mija.


13 Grudzień 2017
Kategoria:
Social media

Poznaj cele i formaty reklam na Facebooku

Facebook to nie tylko gigant społecznościowy, ale przede wszystkim reklamowy. Zapewne już wiesz (jeśli nie, za chwilę się dowiesz), jak potężne narzędzia reklamowe udostępnia swoim użytkownikom. Chodzi tu o coś więcej niż tylko korzystanie z opcji “Promuj post” na stronie, do jakiej często zachęca sam serwis. Dziś mamy do dyspozycji pełen zakres formatów reklamowych, które […]


6 Grudzień 2017
Kategoria:
Świat reklamy

Przegląd reklam świątecznych 2017 + KONKURS

Każdego roku w okresie przedświątecznym znane firmy wypuszczają spoty reklamowe, które przywołują klimat Świąt. Można by pokusić się o twierdzenie, że już od kilku lat nieprzerwanie trwa trend, w którym to marki robią wszystko, by to właśnie ich reklama nie tylko zapisała się jak najdłużej w pamięci odbiorców, ale także poruszyła ich na tyle, by […]


6 Listopad 2017

Typowe i nietypowe okazje do zwiększenia sprzedaży – listopad/grudzień

W marketingu trzeba korzystać z okazji, a tych do promowania produktów i usług jest naprawdę wiele. Wielkimi krokami zbliża się okres największych zakupów w roku – warto więc wykorzystać nadchodzące święta do przygotowania promocji i ofert specjalnych. Sprawdź, jakie wydarzenia w najbliższym czasie będą doskonałą okazją do przeprowadzenia akcji marketingowych dla Twojego biznesu.


25 Październik 2017
Kategoria:
Social media

Facebook Ads – czy warto korzystać z takiej formy reklamy?

Facebook Ads to system reklamowy największego serwisu społecznościowego, dający jego użytkownikom możliwość prowadzenia zróżnicowanych i jednocześnie konkretnie stargetowanych kampanii promocyjnych. Dzięki niemu można nie tylko promować treści publikowane na fanpage’u, ale także kierować użytkowników na zewnątrz, na firmowe strony www i sklepy internetowe.