15 Maj 2017

5 powodów, dla których warto zainwestować w stronę responsywną

Strona internetowa stała się dla wielu firm podstawą działań promocyjnych prowadzonych w sieci. Przedsiębiorców nie trzeba przekonywać do tworzenia stron, które przedstawiają ich ofertę i ułatwiają klientom jej odnalezienie. Wiele osób nie jest jednak jeszcze przekonanych do tworzenia stron responsywnych – a to błąd. Każda nowa strona internetowa powinna być responsywna – w tym artykule […]


28 Kwiecień 2017

Certyfikat SSL – chroń dane w sklepie internetowym i na stronie www

Od początku tego roku Google informuje użytkowników, że strony przesyłające dane, które nie korzystają z połączeń https nie są bezpieczne. Co to oznacza dla właścicieli stron i sklepów internetowych? Czy działając w sieci musisz posiadać certyfikat SSL? Czy grozi Ci jakaś kara za brak szyfrowania połączeń? Odkrywamy tajemnice certyfikatu SSL.


14 Kwiecień 2017
Kategoria:
Co u nas

Wielkanocne życzenia od Borbis Media

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom życzymy zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze oraz wytchnienia i odpoczynku, który pozwoli sprostać wyzwaniom nadchodzących miesięcy. Wesołego Alleluja!


14 Kwiecień 2017
Kategoria:
E-marketing

Wyniki organiczne i sponsorowane w wyszukiwarce Google – poznaj różnice

Wyniki wyszukiwań w Google, które każdego dnia przegląda większość internautów można podzielić na organiczne (naturalne) i sponsorowane. Warto znać różnice między nimi i rozróżniać je wśród wszystkich wyników wyszukiwań pojawiających się po wpisaniu określonej frazy.


31 Marzec 2017

Dobre praktyki e-mail marketingu

Do stałych elementów strategii promocyjnej firm z różnych branż bez wątpienia należą narzędzia marketingu internetowego. Jednym z najpopularniejszych z nich są kampanie mailingowe, czyli masowe wysyłki e-maili do obecnych i potencjalnych klientów.


17 Marzec 2017

Allegro zmienia wygląd ofert – zobacz, jak wygląda nowy szablon

Już od kwietnia na Allegro będzie obowiązywał nowy szablon sprzedaży. To element dużych zmian w serwisie, które zapowiadane i stopniowo wprowadzane są od kilku miesięcy.


10 Luty 2017
Kategoria:
Świat reklamy

Najlepsze reklamy z finału Super Bowl 2017

Super Bowl to wydarzenie, na które czekają nie tylko fani sportu, ale też cała branża reklamowa. To największy sportowy event w USA, a jednocześnie najdroższy czas antenowy dla reklamodawców. Nie dziwi więc, że marki przygotowują wyjątkowe reklamy, które co roku zachwycają świat. Oto nasze subiektywne TOP 8 tegorocznego finału Super Bowl.


27 Styczeń 2017

Nowe miniatury na Allegro – poradnik dla sprzedających

Największy polski serwis aukcyjny 1 lutego br. wprowadza zapowiadane zmiany dotyczące zdjęć głównych przedmiotów (miniaturek). Te aukcje, które nie będą dostosowane do nowych standardów, zostaną usunięte. Warto więc poznać wszystkie zasady i jak najszybciej wprowadzić je w życie.


20 Styczeń 2017
Kategoria:
E-commerce

Zakupy Google – jakie zmiany czekają e-sprzedawców 14 lutego?

Trzy lata temu do wachlarza internetowych narzędzi reklamowych dołączyła porównywarka cen Google Shopping – platforma umożliwiająca e-sprzedawcom prezentację swoich produktów w wyszukiwarce giganta. Wraz z postępującą ewolucją tego rozwiązania, pojawiła się jednak potrzeba wprowadzenia pewnych zmian regulujących jego funkcjonowanie.


30 Grudzień 2016

E-marketing w 2017 roku – najważniejsze trendy

Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim tradycyjnie nadchodzi czas podsumowań i prognoz na kolejne miesiące. Nie inaczej jest oczywiście w przypadku e-marketingu, dlatego postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najważniejsze w naszej opinii trendy w tej dziedzinie.