Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media
21 Lipiec 2017

Sieć pod znakiem video

Treści przekazywane za pomocą filmu nie są już tylko domeną serwisów takich jak YouTube czy Vimeo. Formę wideo ma teraz również przekaz prywatny, a także, a może przede wszystkim, reklamowy. “Ruchome obrazy” napędzają wydatki na reklamę internetową, bo dzięki nim zdecydowanie łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów.


30 Czerwiec 2017
Kategoria:
E-marketing

Co nowego w usługach Google?

Google po raz kolejny wychodzi z propozycją zmian, zarówno dla osób prywatnych, jak i biznesowych. Jednak na nowe opcje, jakie w ostatnim czasie wprowadził internetowy gigant, powinny zwrócić uwagę przede wszystkim firmy. Dlaczego? W poniższym artykule podpowiadamy, o jakich modyfikacjach mowa i czy mogą stać się one źródłem korzyści dla biznesu w sieci?


14 Czerwiec 2017

Jak zareagować na negatywną opinię w internecie?

Internet znacznie ułatwia klientom dzielenie się opiniami o produkcie i usłudze, a także o samej firmie – niestety oznacza to, że wielu przedsiębiorców częściej czyta również negatywne wpisy na temat swojej działalności. Odpowiednia reakcja na nieprzychylny komentarz jest kluczowa dla rozwiązania kryzysowej sytuacji. Nasza rada: przede wszystkim spokój i analiza. W tym artykule podpowiadamy, jak […]


2 Czerwiec 2017

Źródła negatywnych opinii w sieci

W epoce internetu, a przede wszystkim social media, klientom, a zwłaszcza tym niezadowolonym, łatwiej jest wyrazić opinie na temat produktów czy usług. Każda marka musi więc mierzyć się z negatywnymi komentarzami, jakie pojawiają się na jej temat w sieci. Skąd i dlaczego możesz znaleźć w internecie niekorzystne opinie o swojej działalności? Tego dowiesz się z […]


26 Maj 2017

Dlaczego warto zdecydować się na monitoring internetu i social media?

Obecność w sieci jest w dzisiejszych czasach sprawą kluczową dla każdego biznesu – ma strategiczne znaczenie dla rozwoju i powiększania grona klientów. Część działań wpływających na wizerunek firmy w sieci przedsiębiorcy prowadzą samodzielnie, jednak wzmianki o ich biznesie pojawią się w internecie również poprzez media, wpisy w serwisach społecznościowych oraz opinie samych klientów na forach czy […]


15 Maj 2017

5 powodów, dla których warto zainwestować w stronę responsywną

Strona internetowa stała się dla wielu firm podstawą działań promocyjnych prowadzonych w sieci. Przedsiębiorców nie trzeba przekonywać do tworzenia stron, które przedstawiają ich ofertę i ułatwiają klientom jej odnalezienie. Wiele osób nie jest jednak jeszcze przekonanych do tworzenia stron responsywnych – a to błąd. Każda nowa strona internetowa powinna być responsywna – w tym artykule […]


28 Kwiecień 2017

Certyfikat SSL – chroń dane w sklepie internetowym i na stronie www

Od początku tego roku Google informuje użytkowników, że strony przesyłające dane, które nie korzystają z połączeń https nie są bezpieczne. Co to oznacza dla właścicieli stron i sklepów internetowych? Czy działając w sieci musisz posiadać certyfikat SSL? Czy grozi Ci jakaś kara za brak szyfrowania połączeń? Odkrywamy tajemnice certyfikatu SSL.


14 Kwiecień 2017
Kategoria:
Co u nas

Wielkanocne życzenia od Borbis Media

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom życzymy zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze oraz wytchnienia i odpoczynku, który pozwoli sprostać wyzwaniom nadchodzących miesięcy. Wesołego Alleluja!


14 Kwiecień 2017
Kategoria:
E-marketing

Wyniki organiczne i sponsorowane w wyszukiwarce Google – poznaj różnice

Wyniki wyszukiwań w Google, które każdego dnia przegląda większość internautów można podzielić na organiczne (naturalne) i sponsorowane. Warto znać różnice między nimi i rozróżniać je wśród wszystkich wyników wyszukiwań pojawiających się po wpisaniu określonej frazy.


31 Marzec 2017

Dobre praktyki e-mail marketingu

Do stałych elementów strategii promocyjnej firm z różnych branż bez wątpienia należą narzędzia marketingu internetowego. Jednym z najpopularniejszych z nich są kampanie mailingowe, czyli masowe wysyłki e-maili do obecnych i potencjalnych klientów.