Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media
6 Listopad 2017

Typowe i nietypowe okazje do zwiększenia sprzedaży – listopad/grudzień

W marketingu trzeba korzystać z okazji, a tych do promowania produktów i usług jest naprawdę wiele. Wielkimi krokami zbliża się okres największych zakupów w roku – warto więc wykorzystać nadchodzące święta do przygotowania promocji i ofert specjalnych. Sprawdź, jakie wydarzenia w najbliższym czasie będą doskonałą okazją do przeprowadzenia akcji marketingowych dla Twojego biznesu.


25 Październik 2017
Kategoria:
Social media

Facebook Ads – czy warto korzystać z takiej formy reklamy?

Facebook Ads to system reklamowy największego serwisu społecznościowego, dający jego użytkownikom możliwość prowadzenia zróżnicowanych i jednocześnie konkretnie stargetowanych kampanii promocyjnych. Dzięki niemu można nie tylko promować treści publikowane na fanpage’u, ale także kierować użytkowników na zewnątrz, na firmowe strony www i sklepy internetowe.


13 Październik 2017

Backup strony www – dlaczego kopia zapasowa jest tak ważna?

Wiele dni spędzonych nad zawartością www i jej aktualizowaniem może pójść na marne, jeśli odpowiednio nie zabezpieczysz się przed utratą danych witryny. Dla własnego spokoju zadbaj o backup, czyli utrzymanie aktualnej kopii zapasowej strony internetowej.


11 Wrzesień 2017

Co to jest live chat i co zyskasz wdrażając go na stronę?

Internauci poszukują w sieci szybkiej i łatwo dostępnej odpowiedzi na swoje pytania. Po to wchodzą też na Twoją stronę – by błyskawicznie dowiedzieć się jak najwięcej o oferowanych przez Ciebie produktach i usługach. W uzyskaniu informacji pomaga live chat, który daje możliwość rozmowy na żywo ze wszystkimi użytkownikami odwiedzającymi firmową witrynę internetową.


9 Sierpień 2017
Kategoria:
E-marketing

18 pojęć SEO, które musisz znać

Z marketingiem internetowym niewątpliwie związane są działania znane pod nazwą SEO. Osoby spoza branży, a często nawet te zajmujące się promocją w sieci, mogą mieć trudności ze zrozumieniem wielu pojęć należących do tego obszaru. Właśnie dla nich przygotowaliśmy słownik podstawowych definicji SEO.


21 Lipiec 2017

Sieć pod znakiem video

Treści przekazywane za pomocą filmu nie są już tylko domeną serwisów takich jak YouTube czy Vimeo. Formę wideo ma teraz również przekaz prywatny, a także, a może przede wszystkim, reklamowy. “Ruchome obrazy” napędzają wydatki na reklamę internetową, bo dzięki nim zdecydowanie łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów.


30 Czerwiec 2017
Kategoria:
E-marketing

Co nowego w usługach Google?

Google po raz kolejny wychodzi z propozycją zmian, zarówno dla osób prywatnych, jak i biznesowych. Jednak na nowe opcje, jakie w ostatnim czasie wprowadził internetowy gigant, powinny zwrócić uwagę przede wszystkim firmy. Dlaczego? W poniższym artykule podpowiadamy, o jakich modyfikacjach mowa i czy mogą stać się one źródłem korzyści dla biznesu w sieci?


14 Czerwiec 2017

Jak zareagować na negatywną opinię w internecie?

Internet znacznie ułatwia klientom dzielenie się opiniami o produkcie i usłudze, a także o samej firmie – niestety oznacza to, że wielu przedsiębiorców częściej czyta również negatywne wpisy na temat swojej działalności. Odpowiednia reakcja na nieprzychylny komentarz jest kluczowa dla rozwiązania kryzysowej sytuacji. Nasza rada: przede wszystkim spokój i analiza. W tym artykule podpowiadamy, jak […]


2 Czerwiec 2017

Źródła negatywnych opinii w sieci

W epoce internetu, a przede wszystkim social media, klientom, a zwłaszcza tym niezadowolonym, łatwiej jest wyrazić opinie na temat produktów czy usług. Każda marka musi więc mierzyć się z negatywnymi komentarzami, jakie pojawiają się na jej temat w sieci. Skąd i dlaczego możesz znaleźć w internecie niekorzystne opinie o swojej działalności? Tego dowiesz się z […]


26 Maj 2017

Dlaczego warto zdecydować się na monitoring internetu i social media?

Obecność w sieci jest w dzisiejszych czasach sprawą kluczową dla każdego biznesu – ma strategiczne znaczenie dla rozwoju i powiększania grona klientów. Część działań wpływających na wizerunek firmy w sieci przedsiębiorcy prowadzą samodzielnie, jednak wzmianki o ich biznesie pojawią się w internecie również poprzez media, wpisy w serwisach społecznościowych oraz opinie samych klientów na forach czy […]