Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 7
14 kwiecień 2017
Kategoria:
E-marketing

Wyniki organiczne i sponsorowane w wyszukiwarce Google – poznaj różnice

Wyniki wyszukiwań w Google, które każdego dnia przegląda większość internautów można podzielić na organiczne (naturalne) i sponsorowane. Warto znać różnice między nimi i rozróżniać je wśród wszystkich wyników wyszukiwań pojawiających się po wpisaniu określonej frazy.


31 marzec 2017

Dobre praktyki e-mail marketingu

Do stałych elementów strategii promocyjnej firm z różnych branż bez wątpienia należą narzędzia marketingu internetowego. Jednym z najpopularniejszych z nich są kampanie mailingowe, czyli masowe wysyłki e-maili do obecnych i potencjalnych klientów.


17 marzec 2017

Allegro zmienia wygląd ofert – zobacz, jak wygląda nowy szablon

Już od kwietnia na Allegro będzie obowiązywał nowy szablon sprzedaży. To element dużych zmian w serwisie, które zapowiadane i stopniowo wprowadzane są od kilku miesięcy.


10 luty 2017
Kategoria:
Świat reklamy

Najlepsze reklamy z finału Super Bowl 2017

Super Bowl to wydarzenie, na które czekają nie tylko fani sportu, ale też cała branża reklamowa. To największy sportowy event w USA, a jednocześnie najdroższy czas antenowy dla reklamodawców. Nie dziwi więc, że marki przygotowują wyjątkowe reklamy, które co roku zachwycają świat. Oto nasze subiektywne TOP 8 tegorocznego finału Super Bowl.


27 styczeń 2017

Nowe miniatury na Allegro – poradnik dla sprzedających

Największy polski serwis aukcyjny 1 lutego br. wprowadza zapowiadane zmiany dotyczące zdjęć głównych przedmiotów (miniaturek). Te aukcje, które nie będą dostosowane do nowych standardów, zostaną usunięte. Warto więc poznać wszystkie zasady i jak najszybciej wprowadzić je w życie.


20 styczeń 2017
Kategoria:
E-commerce

Zakupy Google – jakie zmiany czekają e-sprzedawców 14 lutego?

Trzy lata temu do wachlarza internetowych narzędzi reklamowych dołączyła porównywarka cen Google Shopping – platforma umożliwiająca e-sprzedawcom prezentację swoich produktów w wyszukiwarce giganta. Wraz z postępującą ewolucją tego rozwiązania, pojawiła się jednak potrzeba wprowadzenia pewnych zmian regulujących jego funkcjonowanie.


30 grudzień 2016

E-marketing w 2017 roku – najważniejsze trendy

Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim tradycyjnie nadchodzi czas podsumowań i prognoz na kolejne miesiące. Nie inaczej jest oczywiście w przypadku e-marketingu, dlatego postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najważniejsze w naszej opinii trendy w tej dziedzinie.


23 grudzień 2016
Kategoria:
Co u nas

Moc świątecznych życzeń!

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom pragniemy podziękować za dotychczasową współpracę oraz złożyć życzenia pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym 2017 Roku!


16 grudzień 2016
Kategoria:
E-commerce

Przedświąteczna gorączka zakupowa, czyli jak i co kupujemy w tym roku?

Został tydzień do świąt, co oznacza, że przedświąteczna gorączka zakupowa wkracza w decydującą fazę. Już teraz wiadomo, ile i na co wydadzą w tym roku Polacy w okresie świątecznym, a także, jak duży udział w zakupach odnotuje w te święta branża e-commerce.


2 grudzień 2016
Kategoria:
Świat reklamy

Allegro, choć się zmieniasz, wciąż robisz to dobrze!

Allegro to marka, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Największy serwis aukcyjny w Polsce, który znany jest również ze swoich działań CSR i świetnych kampanii marketingowych. Dziś o tym, czym Allegro nas zachwyciło w ostatnich latach i jakie zmiany szykuje na najbliższy czas.