Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 16
5 grudzień 2013

Product Listing Ads (PLA) czyli prezentacja produktów w wyszukiwarce – nowa forma reklamy od Google

O wprowadzeniu Zakupów Google (Google Shopping) pisaliśmy na początku jesieni (przeczytaj nasz artykuł Zakupy Google już w Polsce). Tuż po wprowadzeniu usługi w Polsce, z tej formy reklamy mogli korzystać tylko giganci wybrani przez Google jako beta-testerzy (np. Merlin.pl). Dziś z PLA, czyli nowej formy reklamy w wyszukiwarce dedykowanej dla sklepów internetowych, może korzystać już […]


28 listopad 2013

Modele rozliczeń internetowych kampanii reklamowych

Bez względu na to, jaka forma reklamy w internecie zostanie wybrana do promocji danej działalności, reklamodawca może spotkać się z szeregiem mniej lub bardziej zrozumiałych skrótów – czy to dotyczy kampanii Google Adwords, reklam Facebook Ads czy jakiejkolwiek innej formy e-reklamy. Warto zapoznać się z modelami/metodami rozliczeń kampanii internetowych, gdyż zrozumienie tych pojęć ułatwi planowanie […]


13 listopad 2013
Kategoria:
Social media

Rewolucja w przyciskach – Facebookowy kciuk będzie już rzadkim widokiem

Symbol „kciuka w górę” (thumbs up) stał się wręcz symbolem współczesnego internetu, w którym prym wiodą media społecznościowe. Popularność tego symbolu można porównywać do popularności czerwonego logo Coca-Cola. Facebook zdecydował się jednak na wizualną zmianę przycisków „Like”, „Share”, a co za tym idzie usunięcie popularnego kciuka pojawiającego się przed słowem „Like” właśnie na tym przycisku. […]


8 listopad 2013
Kategoria:
E-marketing

Magia Google Doodle

Google uświetniło dziś 129. rocznicę urodzin Hermanna Rorschacha, psychoanalityka – twórcę słynnego testu plam atramentowych, okolicznościowym doodlem. Jak zwykle Doodle zaskoczyło – tym razem można spróbować odczytać plamy atramentowe i podzielić się swoimi wnioskami w serwisach społecznościowych – na Facebooku, w Google+ (a jakże!) oraz na Twitterze.


30 październik 2013
Kategoria:
Social media

Spersonalizowany adres URL na Google Plus – Borbis Media już go ma!

Google wprowadziło spersonalizowane adresy URL dla stron firmowych w swoim serwisie społecznościowym już jakiś czas temu. Adres ten jest krótki, łatwy do zapamiętania, a tym samym umożliwia szybsze odnalezienie strony przez użytkowników. Funkcja ta jest jednak dostępna tylko dla określonej grupy stron. W ostatnim czasie coraz więcej menedżerów stron firmowych otrzymuje wiadomość od Google, która […]


24 październik 2013
Kategoria:
E-marketing

Responsive web design czyli elastyczne projektowanie stron internetowych

Jeszcze do niedawna skupiano się na layoucie, strukturze strony internetowej i umieszczonych na niej grafikach w kontekście wyświetlania jej na ekranach komputerów stacjonarnych i laptopów. Tylko największe strony internetowe miały wersje mobilne (czyli przeznaczone na telefony komórkowe). Były to jednak wersje znacznie okrojone, które nie zawierały np. grafik. Projektowanie stron osiągnęło nowy poziom w roku […]


11 październik 2013
Kategoria:
Co u nas

Borbis Media partnerem rozwojowym oprogramowania e-sklepów OpenCart

OpenCart to rozwiązanie typu open source dla sklepów internetowych. OpenCart jest uważany za jedno z najefektywniejszych oprogramowań e-sklepów i cieszy się wielką popularnością. Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy jednym z dwóch partnerów rozwojowych tego oprogramowania w Polsce – wdrożenia i modyfikacje OpenCart już na stałe wprowadzamy do wachlarza naszych usług.


30 wrzesień 2013
Kategoria:
E-marketing

CSR – czyli działania marketingowe na korzyść organizacji pozarządowych

Coraz popularniejszym pojęciem w biznesie staje się CSR (ang. Corporate Social Responsibility), tzn. społeczna odpowiedzialność biznesu. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu zakłada, że przedsiębiorstwa korzystają z kapitału klientów, więc pieniądze powinny być w pewien sposób zwracane ludzkości. Dlatego właśnie przedsiębiorstwa coraz częściej angażują się w akcje społeczne czy te związane z ochroną środowiska.


23 wrzesień 2013
Kategoria:
E-marketing

Zakupy Google już w Polsce. Co to oznacza dla porównywarek cen?

Zakupy Google (Google Shopping) czyli porównywarka cen Google pojawiła się w USA około roku temu. Teraz staruje również w Polsce. Czy to oznacza koniec rodzimych porównywarek? Na pewno będzie im trudno wygrać z produktem Google.


16 wrzesień 2013
Kategoria:
E-marketing

Wyzwania marketingu internetowego kancelarii adwokackiej

Kodeks etyki adwokackiej mówi jasno – adwokat nie może korzystać z reklamy i pozyskiwać klientów w sposób niezgodny z godnością zawodu. Komisja Etyki Zawodowej i Zespół do spraw zwalczania nieuczciwej konkurencji w lipcu tego roku wydali komunikat dotyczący korzystania przez adwokatów z technologii informatycznych. Wynika z niego, że zasady etyczne nie są dla wszystkich zrozumiałe.