Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 16
26 Kwiecień 2013
Kategoria:
E-marketing

„Content is king” czyli skuteczny content marketing

Content marketing (czyli marketing treści) to tworzenie jak najlepszej i najbardziej użytecznej zawartości stron internetowych. Umożliwia pozyskiwanie użytkowników strony przez publikację ciekawych artykułów, informacji, porad skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Za jego pomocą umieszcza się i rozpowszechnia treści związane z określoną branżą przy obustronnej korzyści – dla nadawcy i odbiorcy przekazu (czyli najczęściej firmy i […]


11 Kwiecień 2013
Kategoria:
Social media

Świat, którym rządzi mem

Mem internetowy określa zjawisko objawiające się poprzez powielanie i rozpowszechnianie treści np. w serwisach społecznościowych. Memy to najczęściej materiały obrazkowe (ale też kilkusekundowe filmiki), często opatrzone komentarzem internauty. Znaczenie memów jest większe niż mogłoby się wydawać. Mem często nazywany jest kulturowym fenomenem obecnych czasów.


10 Kwiecień 2013
Kategoria:
Social media

Idzie nowe – zupełnie inny Facebook

7. marca odbyła się konferencja przedstawicieli Facebooka, na której zaprezentowano zmiany, które mają być wprowadzone w najpopularniejszym serwisie społecznościowym w przeciągu najbliższych miesięcy. Najważniejsze poprawki dotyczą Aktualności (News Feed). Wraz z wprowadzonymi nieco wcześniej zmianami Osi czasu (Timeline), Facebook przybiera zupełnie nową formę. Zmiany, które wkrótce mają być wprowadzone są tak dalekie, że nie można […]


3 Kwiecień 2013
Kategoria:
Social media

Phishing na Facebooku

W dobie rozwiniętych cyfrowych kanałów komunikacyjnych, każdy użytkownik Internetu narażony jest na różne ataki ze strony crackerów. Jednym z takich zagrożeń jest phishing, czyli kradzież tożsamości w sieci, polegająca na wyłudzeniu danych osobistych – haseł do witryn internetowych, numerów kart kredytowych czy haseł dostępowych do kont bankowych.


29 Marzec 2013
Kategoria:
Co u nas

Wielkanocne życzenia!

Choć uwielbiamy naszą pracę i marketing jest dla nas prawdziwą pasją, szanujemy świąteczną tradycję i w tą Wielkanoc będziemy zbierać siły, by po Świętach wrócić do naszych Klientów, Sympatyków, również Czytelników tego bloga i budować marketingowe sukcesy i dostarczać coraz więcej marketingowych informacji! Właśnie odpoczynku życzymy naszym Klientom, Sympatykom i Czytelnikom bloga! Niech te Święta […]


22 Marzec 2013

Nowe przepisy i zasady korzystania z cookies

Od kilku dni po otwarciu wielu witryn internetowych pojawia się okno z informacją o polityce związanej z plikami cookies. Zastanawiacie się pewnie, dlaczego zaczęły się pojawiać takie informacje i czy nie są to działania ingerujące w prywatność użytkowników. Uspakajamy – jest to związane z nowelizacją ustawy Prawo Telekomunikacyjne i ma przede wszystkim służyć celom informacyjnym […]


22 Marzec 2013
Kategoria:
Social media

Złota reguła firmowego cover photo na Facebooku

Jeszcze do niedawna utworzenie odpowiedniego zdjęcia w tle (cover photo) na fanpage’u wiązało się z szeregiem ograniczeń. Facebook postanowił to jednak zmienić i w środę, 20.03.2013 zdjął większość ograniczeń, pozostawiając tylko jedną regułę dotyczącą tych grafik.


18 Marzec 2013

Blogosfera a marketing

Współczesna technika sprawia, że cały świat jest w zasięgu naszych rąk. Żeby się z nim komunikować nie trzeba wcale dużych nakładów finansowych. Wystarczy komputer z dostępem do internetu i odrobina kreatywności. Z tymi atrybutami możemy śmiało przystąpić do pisania bloga – internetowego dziennika, do którego dostęp maja inni użytkownicy.


7 Marzec 2013

Potęga serwisów społecznościowych

Według badań, z serwisów społecznościowych korzysta większość światowych internautów (w tym co drugi mający dostęp do sieci Polak). Na samym tylko Facebooku zarejestrowało się dotychczas ponad miliard użytkowników, czyli co szósty mieszkaniec świata! Gdyby serwis M. Zuckerberga był państwem, to więcej obywateli miałyby tylko Chiny i Indie!