Blog marketingowy | blog o marketingu, reklamie | blog firmowy | Borbis Media - Part 14
8 Listopad 2013
Kategoria:
E-marketing

Magia Google Doodle

Google uświetniło dziś 129. rocznicę urodzin Hermanna Rorschacha, psychoanalityka – twórcę słynnego testu plam atramentowych, okolicznościowym doodlem. Jak zwykle Doodle zaskoczyło – tym razem można spróbować odczytać plamy atramentowe i podzielić się swoimi wnioskami w serwisach społecznościowych – na Facebooku, w Google+ (a jakże!) oraz na Twitterze.


30 Październik 2013
Kategoria:
Social media

Spersonalizowany adres URL na Google Plus – Borbis Media już go ma!

Google wprowadziło spersonalizowane adresy URL dla stron firmowych w swoim serwisie społecznościowym już jakiś czas temu. Adres ten jest krótki, łatwy do zapamiętania, a tym samym umożliwia szybsze odnalezienie strony przez użytkowników. Funkcja ta jest jednak dostępna tylko dla określonej grupy stron. W ostatnim czasie coraz więcej menedżerów stron firmowych otrzymuje wiadomość od Google, która […]


24 Październik 2013
Kategoria:
E-marketing

Responsive web design czyli elastyczne projektowanie stron internetowych

Jeszcze do niedawna skupiano się na layoucie, strukturze strony internetowej i umieszczonych na niej grafikach w kontekście wyświetlania jej na ekranach komputerów stacjonarnych i laptopów. Tylko największe strony internetowe miały wersje mobilne (czyli przeznaczone na telefony komórkowe). Były to jednak wersje znacznie okrojone, które nie zawierały np. grafik. Projektowanie stron osiągnęło nowy poziom w roku […]


11 Październik 2013
Kategoria:
Co u nas

Borbis Media partnerem rozwojowym oprogramowania e-sklepów OpenCart

OpenCart to rozwiązanie typu open source dla sklepów internetowych. OpenCart jest uważany za jedno z najefektywniejszych oprogramowań e-sklepów i cieszy się wielką popularnością. Z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy jednym z dwóch partnerów rozwojowych tego oprogramowania w Polsce – wdrożenia i modyfikacje OpenCart już na stałe wprowadzamy do wachlarza naszych usług.


30 Wrzesień 2013
Kategoria:
E-marketing

CSR – czyli działania marketingowe na korzyść organizacji pozarządowych

Coraz popularniejszym pojęciem w biznesie staje się CSR (ang. Corporate Social Responsibility), tzn. społeczna odpowiedzialność biznesu. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu zakłada, że przedsiębiorstwa korzystają z kapitału klientów, więc pieniądze powinny być w pewien sposób zwracane ludzkości. Dlatego właśnie przedsiębiorstwa coraz częściej angażują się w akcje społeczne czy te związane z ochroną środowiska.


23 Wrzesień 2013
Kategoria:
E-marketing

Zakupy Google już w Polsce. Co to oznacza dla porównywarek cen?

Zakupy Google (Google Shopping) czyli porównywarka cen Google pojawiła się w USA około roku temu. Teraz staruje również w Polsce. Czy to oznacza koniec rodzimych porównywarek? Na pewno będzie im trudno wygrać z produktem Google.


16 Wrzesień 2013
Kategoria:
E-marketing

Wyzwania marketingu internetowego kancelarii adwokackiej

Kodeks etyki adwokackiej mówi jasno – adwokat nie może korzystać z reklamy i pozyskiwać klientów w sposób niezgodny z godnością zawodu. Komisja Etyki Zawodowej i Zespół do spraw zwalczania nieuczciwej konkurencji w lipcu tego roku wydali komunikat dotyczący korzystania przez adwokatów z technologii informatycznych. Wynika z niego, że zasady etyczne nie są dla wszystkich zrozumiałe.


28 Sierpień 2013
Kategoria:
Social media

Nowe zasady konkursów na Facebooku – zmiana regulaminu

Wczoraj wieczorem Facebook wprowadził zmiany w regulaminie konkursów. Jak się okazuje, większość praktyk stosowanych przez administratorów fanpage’y, do tej pory niezgodnych z regulaminem, będzie teraz dostępnych i w pełni „legalnych”.


19 Sierpień 2013
Kategoria:
Social media

Reklamy wideo na Facebooku – to już pewne

Wprowadzenie reklam wideo na Facebooku było nieuniknione i mówiło się o tym już od dawna. Mimo tego, wciąż mieliśmy nadzieję, że o Video Ads usłyszymy nieco później niż zakładano. Jak podaje Wall Street Journal mają one jednak wystartować w USA już jesienią – a jest to bardzo wiarygodne źródło informacji.


14 Sierpień 2013
Kategoria:
E-marketing

Email remarketing – personalizowane wiadomości z ofertą

O remarketingu i jego roli w generowaniu wzrostu konwersji odwiedzin strony internetowej pisaliśmy niedawno (przeczytaj artykuł o remarketingu). Dziś skupimy się na temacie remarketingu wykorzystującego wiadomości email do zachęcenia użytkowników do ponownego odwiedzenia witryny i wykonania zamierzonej dla nich akcji.