Facebook wyjaśnia dlaczego zmienia EdgeRank
Ograniczenie organicznego zasięgu postów to kwestia, która spędza sen z powiek wszystkim administratorom stron fanowskich.
Przewaga rozwiązań Open Source – dlaczego warto wykorzystywać otwarte oprogramowanie
Coraz częściej słyszy się o rozwiązaniach informatycznych opartych o Open Source. Dotyczy to zarówno tworzenia oprogramowania jak i aplikacji czy stron internetowych. Co oznacza pojęcie Open Source? Dlaczego warto właśnie te rozwiązania wykorzystywać do tworzenia usprawnień działalności biznesowej? Odpowiedź w naszym artykule.
Mistrzowie marketingu: niezwykłe ciastka Oreo
Oreo to marka, którą zna od ponad 100 lat każdy Amerykanin, obecna w wielu krajach na całym świecie (od 2011 roku również w Polsce). Jak udało się stworzyć tak popularną markę dla zupełnie zwyczajnych ciastek?
Lolcontent czyli treści najbardziej angażujące społeczności
Treści o charakterze rozrywkowym, często wyśmiewające postacie, zachowania lub cechy są nazywane lolcontentem. Pojęcie pochodzi z języka angielskiego: lol to akronim od słów laugh out loud (tłum. śmiać się głośno), content oznacza treści, przekaz. LOL pojawiło się w slangu internetowym, jednak na stałe wpisało się również do potocznego języka codziennego jako słowo wykorzystywane również poza […]
Życzenia na Święta Wielkanocne
Na Świąteczny czas życzymy Wam, nasi Klienci, Współpracownicy, Sympatycy oraz Czytelnicy tego bloga, radości i wytchnienia! Niech Wielkanoc spędzona w gronie najbliższych pozwoli Wam naładować akumulatory przed wyzwaniami kolejnych miesięcy.
Optymalizacja długości artykułu, posta czy tweeta w komunikacji internetowej
Marketing internetowy opiera się na budowaniu odpowiednich treści oraz ich optymalizacji. Istotnym elementem strategii marketingowej współczesnych przedsiębiorstw jest działalność w social media, do których zaliczamy nie tylko serwisy społecznościowe, ale także społeczności kontentowe, mikroblogi czy blogosferę. Działania marketingowe w internecie są ściśle związane z content marketingiem. To właśnie treść interesuje i budzi interakcje, a właśnie […]
Selfie w reklamie… Internetowe hity wkraczają do marketingu
„Słit focia”, „focia z ręki” (z ang. selfie) to trend, który podbił social media na całym świecie. Stał się elementem współczesnej pop-kultury, często wkraczając już nawet do poważnego świata polityki (wystarczy przywołać przykłady mniej lub bardziej udanego selfie B. Obamy na pogrzebie N. Mandeli czy zdjęć polskich i ukraińskich polityków na Majdanie). Nie dziwi fakt, […]
Performance marketing – kiedy reklamodawca płaci za efekt
Formy marketingu efektywnościowego (ang. performance marketing) teoretycznie powinny być ulubionymi i najczęściej wybieranymi przez reklamodawców kierujących swój przekaz promocyjny poprzez internet. Tak rzeczywiście jest w krajach zachodnich – w USA aż 67% wydatków na reklamę interaktywną to właśnie wydatki na formy performance marketingu (dane IAB z 2013 r.). W Polsce formy marketingu efektywnościowego nie cieszą […]
Facebook zmienia strony fanowskie. Nowy wygląd i funkcjonalności fanpage’y
Użytkownicy Facebooka mogli już od kilku dni zauważyć kosmetyczne zmiany w serwisie. Modyfikacjom uległy np. ikonki powiadomień. Ostatnią zmianą wprowadzoną w funkcjonalnościach stron fanowskich było dodanie informacji o tym, który z administratorów publikuje dany post (od 20 lutego przy postach w widoku administracyjnym wyświetlane jest imię i nazwisko użytkownika publikującego dany wpis). Teraz Facebook idzie […]
Nowa dyrektywa unijna 2011/83/UE a funkcjonowanie sklepów internetowych – zmiany od czerwca 2014
Do 13 czerwca br. Polska powinna wdrożyć unijną dyrektywę (2011/83/UE) dotyczącą praw konsumentów. Dyrektywa ta nakłada szereg obowiązków na właścicieli sklepów internetowych. Warto już teraz zapoznać się z nowymi zasadami, które zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych miesięcy.