Outsourcing marketingu częściowy to realizacja części działań marketingowych lub określonego etapu działań zdefiniowanych w ogólnej strategii przedsiębiorstwa. Może funkcjonować jako wsparcie wewnętrznego działu marketingu przedsiębiorstwa.

Outsourcing częściowy realizujący określone działania

domena
Strona internetowa/e-sklep i jej obsługa

W ramach tych działań stworzymy firmową stronę internetową i/lub sklep internetowy i zajmiemy się jej stałą obsługą. Obsługa obejmuje aktualizację treści, zmiany grafik, rozbudowę strony o niezbędne moduły wynikające z realizowanej strategii promocyjnej. W skład usług outsourcingu marketingowego częściowego obejmującego obsługę strony wchodzi również jej optymalizacja i pozycjonowanie na ustalone frazy (tu oferujemy doradztwo w wyborze optymalnych dla działalności fraz) oraz utrzymanie zasobów strony – hosting.

 social media
Obsługa kanałów social media (w tym bloga firmowego)

Obsługa kanałów social media obejmuje stworzenie i kompleksowe prowadzenie stron i profili firmowych w serwisach społecznościowych, zgodnie z ustaloną strategią ogólną. W pierwszej fazie przygotowywany jest plan i cele działań, następnie zadania się realizowane zgodnie z przyjętymi założeniami i harmonogramem. Do usług obsługi kanałów social media zalicza się również stworzenie i prowadzenie bloga firmowego, obejmujące tworzenie unikatowych, specjalistycznych artykułów związanych z branżą, w której działa przedsiębiorstwo.

strony
Prowadzenie kampanii promocyjnych w sieci

Internetowe kampanie promocyjne obejmują szereg działań promocyjnych w sieci. Są to kampanie reklam internetowych w postaci linków sponsorowanych w różnej formie – w ramach kampanii Google Adwords. Usługa obejmuje doradztwo w wyborze typów reklamy, zaplanowanie kampanii, jej pełną obsługę w ramach ustalonego budżetu oraz raportowanie wyników kampanii. Ponadto oferujemy przeprowadzanie kampanii opartych o wysyłkę SMSów oraz obsługę newslettera (zaplanowanie, przygotowanie treści, grafik i wysyłka wiadomości). Do kampanii promocyjnych w sieci zaliczamy również działania w ramach naszej autorskiej usługi netAsystent oraz wszelkie inne typy reklamy internetowej.

 akcje promocyjne
Planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych

Działalność każdego przedsiębiorstwa opiera się na jak najlepszej obsłudze klienta. Taka obsługa powinna uwzględniać także oferty specjalne skierowane do stałych ale także nowych klientów. Proponujemy zaplanowanie i realizację akcji promocyjnych stałych i czasowych. Akcje te mogą być prowadzone na rynku lokalnym lub ogólnopolskim. Realizując akcje promocyjne, przygotujemy materiały reklamowe, jeśli będzie taka potrzeba, wybierzemy odpowiednie osoby do obsługi akcji (hostessy, animatorzy), zorganizujemy miejsce do przeprowadzenia akcji i wszelkie inne działania niezbędne do jej powodzenia. W ramach obsługi marketingowej możemy również zaproponować przygotowanie programu lojalnościowego dla klientów.

 ulotka
Projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych

Materiały poligraficzne, takie jak ulotki, plakaty, foldery, ale także gadżety reklamowe nadal są jednymi z popularniejszych nośników reklamowych. Zajmiemy się stałym przygotowaniem – projektowaniem i produkcją materiałów reklamowych niezbędnych do realizacji poszczególnych działań strategii marketingowej przedsiębiorstwa.

Outsourcing częściowy realizujący etapy strategii

Audyt marketingowy
Audyt dotychczasowej strategii i sporządzenie nowej

Usługi w ramach tej części outsourcingu w dużej mierze opierają się na doradztwie marketingowym. Dokonamy analizy dotychczasowej strategii marketingowej, w tym analizy efektywności wykorzystywanych narzędzi marketingowych. Doradzimy, jak zmienić strategię, by pozwalała na osiągnięcie lepszych efektów promocyjnych, przy niższych kosztach. Zaplanujemy nowe działania promocyjne uwzględnione w nowej strategii marketingowej firmy.

 realizacja działań
Realizacja poszczególnych działań marketingowych

Będziemy brać udział w realizacji całości działań wynikających z zaplanowanej strategii. Oznacza to, że zarządzający przedsiębiorstwem lub wewnętrzny dział marketingu sam przygotowuje strategię i zakres działań promocyjnych, a my zajmujemy się kompleksową realizacją tych działań w ramach ustalonego budżetu reklamowego.

 dzialania
Przygotowywanie bieżących działań, nieuwzględnionych w strategii

Zajmiemy się realizacją działań dodatkowych, bieżących (krótkoterminowych lub nagłych), które nie zostały uwzględnione we wcześniej zaplanowanej strategii ogólnej. Są to często działania, których potrzeba pojawia się niespodziewanie i istotne jest, by zrealizować je najszybciej jak jest to możliwe. W ramach outsourcingu marketingu częściowego możemy realizować takie działania pojawiające się w trakcie całego procesu wdrażania założeń strategii marketingowej – w oparciu o stałą współpracę.

kontrola i audyt
Audyt realizacji strategii

Jako firma specjalistyczna, która oferuje usługi doradcze z zakresu marketingu, możemy również przeprowadzić kontrolę i zbadać raporty realizacji długookresowej strategii marketingowej lub poszczególnych jej etapów. Nasze analizy pozwolą na korektę ewentualnych błędów oraz staną się istotną informacją dla zarządzających przedsiębiorstwem lub dla wewnętrznego działu marketingu na etapie dalszego planowania działań marketingowych.